نسخه چاپی

انگشتری كه دردسرساز شد + تصویر

امدادگران آتش‌نشانی زن خانه داری را كه بر اثر گیر كردن حلقه انگشتری در انگشت دست دچار تورم و درد شدید شده بود، نجات دادند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری 125 این شخص روز گذشته در حالیکه درد ناشی از انگشت دست، امانش را بریده بود وارد ایستگاه 65 در میدان بهاران شدو از آتش‌نشانان درخواست کمک کرد.
این زن 36 ساله قصد داشت انگشترش را که اذیت اش می کرد ازانگشت دستش خارج کند که به دلیل تنگ بودن حلقه انگشتر و متورم شدن انگشت موفق به انجام این کار نشد.

وی که به خاطر تلاش زیاد برای بیرون آوردن انگشتر، از ناحیه انگشت دست دچار جراحت شده بود به ناچار برای رهایی از این شرایط دردناک به نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی مراجعه کرد.

167279_736.jpg


بنابه گفته فرمانده ایستگاه 65 آتش‌نشانی، هنگامی که این زن به ایستگاه ما وارد شد انگشت دستش به دلیل گیر کردن حلقه‌ انگشتر بشدت متورم و زخمی شده بود.

وی در این باره افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از انگشتر بر برقی، حلقه‌ فلزی را بریده و این شخص را از درد شدید ناشی از این حادثه رها کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به قدردانی فرد حادثه دیده از آتش نشانان، به شهروندان عزیز نیز توصیه کرد که در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز، قبل از انجام هر کاری سریعاً به نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی مراجعه کرده و درخواست کمک کنند.

۱۳۹۲/۵/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...