نسخه چاپی

ماجراهای حدادعادل و صندلی سحرآمیز! + تصویر

خردادماه سال گذشته، پای غلامعلی حداد عادل در جریان یك بازی فوتسال دچار شكستگی شد. این اتفاق اندكی پس از آن رخ داد كه او در رقابت با علی لاریجانی برای جایگاه ریاست مجلس توفیقی به دست نیاورد.

به گزارش  نما به نقل از صراط‌نیوز، حداد عادل با وجود این شکستگی، با ظاهری جالب در حالی که عصا به دست داشت و دشداشه سفیدرنگ به تن کرده بود در جلسه مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

از همان روز یک صندلی یا چهارپایه کوچک در کنار صندلی حداد قرار دادند که او بتواند با قرار دادن پای خود روی آن، بدون مشکل در جلسات حاضر شود.

IMAGE635126021735468087.jpg


با بهبود وضعیت پای این نماینده، صندلی کناردست او نه‌تنها برداشته نشد، بلکه بعد از مدتی صندلی شیک و تر و تمیزتری جایگزین آن شد.

از آن پس، در حالی که حداد عادل دیگر نیازی به صندلی مذکور نداشت، کاربری آن نیز تغییر کرد. صندلی مذکور به اتفاق صندلی خود حداد عادل در کنار هم فضایی را فراهم کردند که از آن برای تشکیل جلسات رایزنی دو نفره حداد با نمایندگان استفاده می‌شود. گاهی این جلسات به صورت سه‌نفره نیز برگزار شده که در این صورت کمبود صندلی باعث شده است تا نفر سوم روی زمین بنشیند!

گفتنی است بر اساس مشاهدات، هیچ‌یک از دیگر نمایندگان مجلس از چنین امکان ویژه‌ای برخوردار نیستند و معلوم نیست این امتیاز ویژه به چه دلیلی به رئیس سابق مجلس داده شده است.

صندلی جادویی حداد عادل بعد از برگزاری جلسات رایزنی، در محل مخصوص خود زیر میز کنار دست او قرار می‌گیرد. تا کنون افرادی مانند علیرضا زاکانی، احمد توکلی، بیژن نوباوه و مهرداد بذرپاش توفیق نشستن روی صندلی جادویی حداد عادل نصیبشان شده است!

گفته می‌شود در نتیجه جلسات رایزنی که روی این صندلی تشکیل شده تا کنون تصمیمات مهمی اخذ شده است.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...