نسخه چاپی

ابراز وجود رئیس جمهور سابق/ خاتمی: «منم هستم»

اما پیام تسلیت خاتمی به حامد بهداد كه این روزها در سوگ پدر خود نشسته است، اقدام دیگری بود كه خاتمی برای بازگرداندن محبوبیت خود در میان مردم انجام داد.

به گزارش نما به نظر می رسد چهره های سیاسی که این روزها حتی در محافل سیاسی هم اجازه عرض اندام ندارند و حتی سیاسیون هم به آنها توجهی نمی کنند، عرصه فرهنگ و هنر را فرصتی مناسب برای جولان یافته اند.
به گزارش آوینی فیلم؛ سید محمد خاتمی که پس از فتنه 88 به چهره ای منفور در بین مردم تبدیل شده بود و حیات سیاسی خود را در خطر می دید، در انتخابات 92 ریاست جمهوری با جدایی از اصلاح طلبان به صف کارگزاران پیوست و با متقاعد کردن عارف به کناره گیری از انتخابات، به دنبال سهم خواهی سیاسی از هاشمی رفسنجانی و روحانی بود تا شاید بتواند پیکر نیمه جان سیاسی خود را احیا نماید. اما از همان روزها براحتی پیش بینی می شد که کارگزارانی ها به راحتی به خاتمی بازی نمی دهند و او را در مجادلات سیاسی سهیم نخواهند کرد.
پس از آنکه خاتمی از پیوستن به هاشمی هم نتوانست جایگاه تخریب شده خود را در بین مردم بهبود بخشد، دست به دامن جامعه هنری و هنرمندان شد. حضور در پشت صحنه «شاهگوش» میرباقری اولین اقدامی بود که خاتمی سعی کرد باردیگر خود را در فضای رسانه ای کشور مطرح کند.



وی با گپ و گفت با میرباقری، دیدار با بازیگران و هنرپیشه ها و به تصویر کشیدن رابطه خوب و صمیمانه خود با قشر هنری جامعه، به دنبال جلب نظر مردم بود که شاید مردم را متوجه خود نماید و به شکلی به آن ها بگوید «من هم هستم» !



اما پیام تسلیت خاتمی به حامد بهداد که این روزها در سوگ پدر خود نشسته است، اقدام دیگری بود که خاتمی برای بازگرداندن محبوبیت خود در میان مردم انجام داد.



به نظر می رسد چهره های سیاسی که این روزها حتی در محافل سیاسی هم اجازه عرض اندام ندارند و حتی سیاسیون هم به آنها توجهی نمی کنند، عرصه فرهنگ و هنر را فرصتی مناسب برای جولان یافته اند، عرصه ای که شاید بار دیگر آنها را بتواند به صدر اخبار بازگرداند با این تفاوت که اینبار از نام آنها در اخبار سیاسی خبری نیست.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...