نسخه چاپی

حبیبی: من چیزی برای پنهان كردن ندارم

رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی درباره خبر "همراهان توفیقی در روز نخست"، توضیحاتی را درباره حضورش در مراسم تودیع و معارفه وزیر سابق و سرپرست جدید وزارت علوم بیان كرد.

دکتر نجفقلی حبیبی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه « مایه تاسف است که می‌گویند دکتر توفیقی در معیت برخی افراد به مراسم تودیع و معارفه آمده است»، گفت: بعد از اینکه دکتر توفیقی وارد وزارت علوم شد و با آقای کامران دانشجو جلسه داشت، من هم بر اساس وظیفه اخلاقی بر خودم لازم دانستم در جلسه عمومی که حدود 400 نفر در آنجا حضور داشتند، شرکت کنم.

وی همچنین با بیان اینکه «برای پست و مقام به این مراسم نیامدم» اظهارکرد: من فقط به جهت احترام در این مراسم حضور پیدا کردم، اما نمی‌دانم برخی از سایت‌ها و رسانه‌ها به دنبال چه چیزی هستند؟

حبیبی با ابراز تاسف از برخی رفتارها و اظهارات، تصریح کرد: با این کارها می‌خواهند دکتر توفیقی را تخریب کنند، اما او نه تابع من است و نه هیچکس دیگر. توفیقی اعتقادات اسلامی قوی و دانش و بینش مدیریتی بسیار خوبی دارد که بر اساس آن‌ها عمل می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه «من چیزی برای پنهان کردن ندارم» افزود: واقعا نمی‌دانم بودن من در جلسه تودیع و معارفه چه مشکلی ایجاد و یا چه مساله‌ای را حل می‌کند که باید این مقدار مهم باشد؟

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر همه به دنبال آرامش هستند، تصریح کرد: در حال حاضر همه از مقام معظم رهبری تا مردم تلاش می‌کنند فضای آرامی را به دور از افراط و تفریط ایجاد کنند، اما انگار نان عده‌ای در همین افراط و تفریط‌هاست.

رییس سابق دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه «با این کارها نمی‌توان افراد را کوچک کرد» گفت: خدا باید آدم را بزرگ کند و یا از کوچک شدن او جلوگیری کند، بنابراین با این گونه اقدامات نمی‌توان کسی را کوچک کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...