نسخه چاپی

دهه بزرگداشت امام هادی(ع)درفضای مجازی

انتخاب امام علی النقی(ع) برای شروع این حركت به این دلیل بود كه احساس كردیم در راستای معرفی ابعاد وجودی این امام همام از طرف ما كم كاری صورت پذیرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جمعی ازفعالان فضای مجازی با هدف نشر معارف اسلامی اقدام به برگزاری " دهه بزرگداشتامام علی النقی (ع) در فضای مجازی" نموده اند.

این فعالان فضای مجازی در رابطه با هدفشان از برگزاری این دهه گفته اند:

"جمعی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با توجه به ضرورت و اهمیت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در فضای مجازی تصمیم گرفتیم که از امکانات این فضا در راستای رسالت خود برای جامه عمل پوشاندن به این هدف مقدس استفاده کنیم.

با توجه به این هدف به پیشنهاد جمعی از کاربران تصمیم گرفتیم که دهه ای را به عنوان "دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی" معرفی کنیم تا در این دهه تمرکز فعالیت های خودمان را بر روی این هدف بگذاریم.

انتخاب امام علی النقی(ع) برای شروع این حرکت به این دلیل بود که احساس کردیم در راستای معرفی ابعاد وجودی این امام همام از طرف ما کم کاری صورت پذیرفته است و معارف این امام عزیز آنگونه که بایسته و شایسته است در جامعه و بخصوص در فضای مجازی بیان نشده است.

اعتقاد ما بر این بود که این حرکت بایدحرکتی جامع باشد که طی آن تمام افرادی که به این هدف معتقد هستند بتوانند در زمینه توان و تخصص خود سهم‌شان را در عملی شدن این هدف ادا نمایند.

با توجه به این امر باهماهنگی هایی که با دوستان خود در برخی خبرگزاری ها، سایت های خبری و تحلیلی، نهادهای تولید محتوا و افراد توانمند در تولید محتوا داشتیم این دوستان ضمن استقبال از این ایده تعهد کردند که به اندازه توان خود در این دهه محتوا در رابطه با امام دهم تولید نمایند و نیز محتواهای تولید شده را بازنشر نمایند.

بی تردید محتواهای تولید شده در قالبهایی چون حدیث، زندگی نامه و روایات، پوستر، کلیپ، دلنوشته، عکس و تحلیل زندگی امام هادی (ع) و نیز محتواهای تولید شده به زبان هایی غیر از زبان فارسی توسط کاربران فضای مجازی بازنشر خواهد شد.

انشاالله تصمیم داریم که در هئیتی که روز شهادت امام هادی (ع) توسط فعالان مذهبی فضای مجازی برگزار خواهد شد محتواهای تولید شده و تجمیع شده را در قالب مکتوب یا بصورت نرم افزار ارائه نماییم."

شایان ذکراست که این حرکت با استقبال فعالان فضای مجازی، کاربران شبکه های اجتماعی، بلاگرها،خبرگزاری ها و سایت های خبری و تحلیلی مواجه شده است.

تا کنون خبرگزاری‌های فارس، نسیم و دانشجو، روزنامه وطن امروز، شبکه اجتماعی افسران و نیز سایت‌های خبری جهان، رجا، مشرق، خبرنامه دانشجویان، صراط، شفاف، بی‌باک، 598، برهان، پیمانه، وبلاگ نیوز، تریبون، موج قانون، مجلس نهم،بهدخت، دی نیوز، تازه، وب خبر، تریبون، امت نیوز، زنان پرس، قاصد نیوز به این حرکت پیوسته اند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این حرکت در آدرس اینترنتی http://www.afsaran.ir/imamhadi موجود است.

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...