نسخه چاپی

كابینه یازدهم با حضور همه اقوام تكمیل شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار می‎رود دكتر روحانی برای تكمیل كابینه خود از اقوام و استان‌هایی كه خلاء آن‌ها در این كابینه وجود دارد، استفاده كند.

به گزارش نما دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: دولت یازدهم و مجلس با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند و ما انتظار داریم این هماهنگی بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

وی بر ضرورت کمک همه گروه‌ها و افراد به دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: هرکس هر کمکی که می‎تواند باید به دولت بکند، چراکه کمک به دولت همان کمک به ملت است.

رضایی با انتقاد از نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس باید به فکر شهر و روستاهای خود باشند و نباید با ورود به تهران مشکلات مردم خود را فراموش کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام آمادگی خود در کمک به دولت یازدهم، تصریح کرد: من هر کمکی که بتوانم به دولت می‎کنم و در این راستا برنامه‌های اقتصادی خود را به دولت ارائه داده‌ام.

رضایی خاطرنشان کرد: آن چه در این برهه از زمان مهم است، این است که با کمک به یکدیگر بتوانیم کشور را از گردنه سخت اقتصادی به سلامت عبور دهیم.

وی با بیان اینکه وحدت خوبی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: امید می‎رود این وحدت و همدلی از بین نرود و در سایه این وحدت بتوان این استان را آباد کرد.

رضایی با اشاره به منابع و ظرفیت‌های این استان، اظهار کرد: در این استان همه چیز آماده است تا برای مردم، بهترین زندگی را فراهم کنیم، اما متاسفانه این مهم تاکنون به خوبی محقق نشده است.

به گزارش فارس، محسن رضایی برای حضور در نخستین گردهمایی رزمندگان شهر بروجن و قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی خود به این استان سفر کرده است.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...