نسخه چاپی

چرا زنان به پشت تریبون مجلس نیامدند؟

عکس خبري -چرا زنان به پشت تريبون مجلس نيامدند؟

امیدواریم انتخاب روحانی برای وزرای كابینه از بین افرادی صالح، كارآمد، شایسته و معتقد با برنامه های عملیاتی باشد كه نقطه مبهمی هم در كارنامه سیاسی خود نداشته باشند.

به گزارش نما ، فاطمه رهبر در گفتگو با «تهران پرس»، درباره انتظارات خود از مجلس در اعطای رأی اعتماد به سه وزیر باقیمانده اظهار داشت: معتقدم مجلس باید همانند هفته گذشته با دقت عمل کند و برنامه ریزی و سوابق کاری افراد را مورد بررسی قرار دهد.ایب رییس کمیسیون اصل نود بر همین اساس تصریح کرد: همچنین سابقه سیاسی افراد نیز مهم است و باید این مسئله مد نظر نمایندگان باشد که ابعاد سیاسی یک فرد چقدر می تواند در اداره یک وزارتخانه مهم باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین با بیان انتظار خود از رییس جمهور ابراز داشت: امیدواریم انتخاب ایشان برای وزرای کابینه از بین افرادی صالح، کارآمد، شایسته و معتقد با برنامه های عملیاتی باشد که نقطه مبهمی هم در کارنامه سیاسی خود نداشته باشند.

رهبر در ادامه به انتقاد از نظرات برخی افراد مبنی بر عدم حضور زنان در فعالیت های مجلس پرداخت و گفت: این افراد از چگونگی روند مجلس اطلاع ندارند و با آیین نامه آن آشنا نیستند از این رو انتقادهایی را به بانوان وارد می کنند که بی انصافی است.


وی افزود: 4 روز نمایندگان به طرح مباحث خود درباره وزرای پیشنهادی دولت پرداختند اما متأسفانه با اینکه بانوان نماینده در این لیست ها ثبت نام به عمل آورده بودند نامشان در قرعه کشی در نیامد و حتی به درخواست ما از برخی از آقایان نماینده مبنی بر اینکه فرصتی برای صحبت به ما بدهن هم پاسخی داده نشد.

نایب رییس کمیسیون اصل نود در پایان درباره چگونگی فعالیت بانوان در مجلس خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر هر 9 نماینده خانم در مجلس که اکنون زیر ذره بین قرار گرفته اند در فراکسیون ها و کمیسیون ها حضور داشتند و نقطه نظرات خود را به وزرا و نمایندگان اعلام کردند از این در چنین شرایطی نمی توان قضاوت کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...