نسخه چاپی

مشایی در باره جلسه خصوصی با متهم فساد بانكی توضیح دهد!

عکس خبري -مشايي در باره جلسه خصوصي با متهم فساد بانكي توضيح دهد!

مدیرعامل سابق بانك صادرات از جوانفكر مدیرعامل ایرنا خواست اسفندیار رحیم مشایی را برای ارائه توضیح در زمینه جلساتش با متهم اول پرونده فساد كلان بانكی مجاب كند.

به گزارش نمانیوز کیهان نوشت:جهرمي مي گويد جوانفكر به جاي دادن آدرس غلط بهتر است مشايي را مجاب كند تا درباره جلساتش با مه آفريد خسروي توضيح دهد.
روزنامه ايران مدتي است مي كوشد ضمن تبرئه نقش برخي اعضاي حلقه انحرافي، تمام مسئوليت فساد كلان بانكي را صرفا متوجه مديران دو بانك ملي و صادرات (خاوري و جهرمي) كند. اين در حالي است كه دادگاه به تدريج در حال بررسي نقش تمام اين مقامات است.
جهرمي با تكذيب ارتباط با مه آفريد خسروي گفته است: آقاي جوانفكر به جاي القاي دروغ و دادن آدرس غلط بهتر است از آقاي رحيم مشايي سؤال كند و ايشان را مجاب كند تا با ارائه توضيحات براي مردم روشن كنند كه جلسات خصوصي با آقاي مه آفريد خسروي در دفترشان در چه رابطه بود كه منجر به مصوبه نيز براي ايشان شد. اگر آقاي مشايي براي مردم توضيح ندهد بي انصافي و نامردي به مردم عزيز است.
وي تأكيد كرد: در عين حال مطالبي در خصوص پرونده و اين گروه دارم كه به زودي در اختيار مردم فهيم قرار مي دهم.
خاطرنشان مي شود در پنجمين جلسه رسيدگي به پرونده كه اختصاص به رسيدگي به اتهامات معاون مالي گروه آريا داشت، كيفرخواست اين متهم قرائت شد كه از جمله گفته شده بود: معاون مالي شركت آريا همراه با مديرعامل داماش در دفتر آقاي جهرمي، مديرعامل سابق بانك صادرات جلسه اي داشتند كه براساس گفته متهمان در اين جلسه صحبت هايي گفته شد كه آقاي جهرمي بسيار برافروخته شده و دستور بررسي حساب هاي شركت را صادر كرده است.
گفتني است برخي مديران بانك ملي و صادرات نقش عمده اي در تكوين فساد بانكي مربوط به گروه آريا داشتند. در اين ميان چند نماينده مجلس و مدير مياني دولتي نيز جزو متهمان اين پرونده هستند.

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...