نسخه چاپی

چمران و قالیباف در صدر گزینه‌های تصدی‌ ریاست شورا و شهرداری

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهرتهران گفت: بازتاب اخبار رسانه‌ها حاكی از این است كه چمران و قالیباف در صدر گزینه‌های تصدی ریاست شورای شهر و شهرداری هستند.

به گزارش نما، اقبال شاکری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: 31 عضو شورا یا به تنهایی یا گروهی به این موضوع فکر می‌کنند و با یکدیگر مشورت دارند، از نظر بنده و دیگر اعضای شورا، مهدی چمران و محمدباقر قالیباف از گزینه‌های مطرح این دو پست هستند.

وی با بیان اینکه در نهایت 31 عضو شورا هستند که برای این دو تصدی رأی خواهند داد، ادامه داد: تا زمانی که روز انتخاب شهردار و رئیس شورا فرا برسد کمیته‌ای تعیین شده که معیارهای لازم برای افرادی که این دو سمت را عهده‌دار خواهند شد را بررسی کند.

عضو منتخب مردم در شورای دوره چهارم شهر تهران تصریح کرد: به صورت رسمی نظر سنجی درباره گزینه‌های مطرح شده انجام نشده است اما برآیند بازتاب اخبار رسانه‌ها گویای این است که چمران و قالیباف از اقبال بیشتری برخوردار هستند ولی به هر ترتیب باید تا روز موعود صبر کرد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 3 کارکروه برای پیشنهاد کمیسیون‌های تخصصی و کمیته‌های مربوطه، تعیین معیار‌های انتخاب رئیس شورا و شهردار آینده و بررسی آیین‌نامه داخلی شورا فعال هستند که در این زمینه از مراجع پژوهشی و تحقیقاتی شهرداری استفاده شده و مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفته است به ریاست شورا ارائه خواهد شد.

شاکری تصریح کرد: در شورای دوره چهارم حداکثر 6 کمیسیون و 20 کمیته پیشنهاد شده ولی هنوز نهایی نشده است اما با توجه به مسائل و نیازهای مردم شهر تهران و اولویت بندی‌های اعضای شورای چهارم،کمیسیون‌ها و کمیته‌های پیشنهاد شده از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به موضوعاتی چون سلامت، حقوق شهروندی، شهر الکترونیک، تنظیم مقررات و نظارت بر شهرداری می‌پردازد.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...