نسخه چاپی

پرونده مفتوح یك نماینده درجریان فساد بزرگ

رئیس كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از مفتوح بودن پرونده یكی از نمایندگان در فساد ۳ هزار میلیاردی خبرداد و گفت كه دستگاه قضا این موضوع را پیگیری خواهد كرد.

به گزارش نما، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره سؤال جواد کریمی قدوسی و بهرام بیرانوند نمایندگان مشهد و بروجرد در خانه ملت از مرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری، گفت: سؤال این دو نماینده درباره پرونده فساد سه هزار میلیاردی بود که در جسات گذشته کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی در بیان جزئیات دیگری از سوال این 2 نماینده از وزیر دادگستری گفت: آقایان کریمی قدوسی و بیرانوند مدعی دخالت و اتهام سه نماینده در جریان این پرونده شدند.

ملکشاهی با اشاره به جلسه کمیسیون با حضور وزیر سابق دادگستری و نمایندگان سوال کننده، یادآور شد: طبق گفته‌های مطرح شده در جلسه مشخص شد که 2 تن از نمایندگان تبرئه شدند و پرونده یکی از نمایندگان همچنان مفتوح است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد که پرونده مفتوح نماینده مذکور از سوی قوه قضائیه پیگیری خواهد شد و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس فعلا دستور کاری در این زمینه ندارد.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...