نسخه چاپی

يش از ديدار نفت با پرسپوليس برگزار مي‌شود؛

دیدار كوتوله‌ها با قویترین مردان

پیش از آغاز مسابقه تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس، تیم‌‌های فوتبال كوتوله‌ها و قوی‌ترین مردان در دیداری نمادین برابر هم به میدان می‌روند.

به گزارش نما، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه نفت تهران، قرار است پیش از رویارویی تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، برنامه‌های فرهنگی خاصی در ورزشگاه تختی انجام شود. از جمله این مسائل به بازی جالب بین فوتبالیست‌های کوتوله و قوی ترین مردان ایران است. همچنین قرار است در این روز که با روز پزشک تقارن پیدا کره است، باشگاه نفت تهران تعدادی از پزشکان ورزشی و غیر ورزشی را مورد تقدیر قرار دهد.

بر اساس اعلام مدیریت باشگاه نفت، این برنامه‌ها برای هوادارانی که ساعت‌ها زودتر از آغاز بازی به ورزشگاه می‌آیند در نظر گرفته شده تا لحظات شادی و مفرحی را پیش از شروع رسمی این مسابقه پیش رو داشته باشند.

از سوی دیگر مسئولان شورای تامین عصر سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران حضور پیداو از امکانات این ورزشگاه بازدید کردند و نکاتی را برای ایمنی بیشتر به مسئولان ورزشگاه، باشگاه نفت میزبان مسابقه و مسئولان برگزاری دیدار اعلام کردند.

دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌‎های کشور ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه جمعه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...