نسخه چاپی

با لباس زنانه فرار نكنید!

عکس خبري -با لباس زنانه فرار نکنيد!

رئیس پلیس دبی ادعا كرد كه اخوان المسلمین با لباس زنانه از مصر می گریزند

به گزارش نما به نقل از العالم، "ضاحی خلفان" رئیس پلیس دبی در ادامه اظهارات جنجالی و حملات خود بر ضد اخوان المسلمین، با اشاره به دادگاهی شدن مبارک و صدام حسین، بر روی صفحه تویتر خود خطاب به سران اخوان المسلمین نوشت: فرار با لباس زنانه سودی نخواهد بخشید. شرم کنید و دست از فرار با لباس های زنانه بردارید.

وی در ادامه مدعی شد: حسنی مبارک و رهبر اخوان المسلمین از زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند، وقتی مردم علیه مبارک قیام کردند، زمینه فرار او مهیا شد، اما او ترجیح داد خود را به دست عدالت بسپارد، اما رهبر اخوان المسلمین فرار با لباس زنانه را ترجیح داد.

رئیس پلیس دبی سپس موضع‌گیری ملک عبدالله پادشاه عربستان درباره مصر را ستود، این درحالی است که پادشاه عربستان از کودتای نظامیان در مصر حمایت کرده و متعهد به حمایت مالی از آن ها شده بود.
این موضع گیری رئیس پلیس دبی، با واکنش های متعددی مواجه شد و شمار زیادی از کاربران، از هجمه خلفان بر ضد اخوان المسلمین انتقاد کردند.

ابوعبدالله الجابری در اظهار نظری خطاب به خلفان نوشت: نقاب را تنها امثال تو بر چهره می کنند؛ اخوان المسلمین مردانی پایدار هستند که از مصر دفاع می کنند، برخی در این راه فدا شده و عده ای دیگر در انتظارند..

یکی از کاربران که به جای نام خود از عبارت "مسالمت‌جویی ما شما را می‌کشد" استفاده کرده بود، نوشت: خداوند از هر کس که دستش به خون آلوده شده یا قتل های صورت گرفته را تایید کند، انتقام خواهد گرفت .. هرکس در سرانجام کار خندان شود، خنده او بیشتر می پاید و میان ما و شما فرصت بسیار است.

کاربری به نام حسن المبارک نیز حمایت خلفان از موضع گیری پادشاه عربستان را به سخره گرفت و از پادشاه عربستان خواست به جای نجات مصر، به نجات فلسطینی هایی همت کند که از گرسنگی می میرند، در حالی که او حتی برای نجات آن ها تماسی تلفنی هم برقرار نمی کند.

کاربر دیگری با نام مستعار "صعفق چهاردهم" نیز خطاب به رئیس پلیس دبی نوشت: چرا موضع خود را شفاف‌تر نمی گویی و اعلام نمی کنی که ضد انقلاب 25 ژانویه مصر و طرفدار رژیم مبارک هستی؟

یکی از کاربران کویتی تویتر که از ستایش صدام از سوی رئیس پلیس دبی به خشم آمده بود، ضمن یادآوری جنایت های صدام در حمله به کشورش، از این که کویت و امارات روابطی برادرانه دارند، ابراز تاسف کرد.

۱۳۹۲/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...