نسخه چاپی

تئوری خنده دار داماد لرستان این‌بار در اسلام‌آباد!

صراط: نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از بی سابقه ترین انتخابات های طول تاریخ انقلاب بود چرا که مردم در یک اقدام غیر قابل پیش بینی به نوعی با تعویض بیش از 70 درصد نمایندگان به خوبی نشان دادند که از یک هوشمندی سیاسی برخوردار هستند و با هیچ کس هم عقد اخوت نبسته اند . خداحافظی نمایندگانی که دوره های متمادی صندلی خانه ملت را ارث شخصی خود می دانستند ثابت کرد مردم ما به یک پویایی اجتماعی و سیاسی رسیده اند اما ظاهرا رای نیاوردن برخی نمایندگان فعلی برای آن ها خیلی گران تمام شده است چرا که برخی از آن ها دست به شایعه سازی برای دلایل عدم اقبال عمومی خود زده اند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس که اتفاقا عضو یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین کمسیون های مجلس هم هست به تازگی در گفت و گویی به روزنامه اصلاح طلب شرق در اظهاراتی تعجب برانگیز ادعای تلويحي خدشه در سلامت انتخابات را مطرح کرده است . وی که از جمله ناکامان ورود به مجلس نهم بوده است آنقدر از این موضوع عصبانی است که در اظهاراتی می گوید : " این رای نیاوردن به خواست مردم نبود. بلکه اراده‌ای در کار بود تا نمایندگان منتقد از راه‌یابی به مجلس باز بمانند. جناب آقای حدادعادل پس از انتخابات گفته‌اند که «انتخابات مجلس نهم معجزه بود» من می‌خواهم بگویم این انتخابات حتما «معجزه» بود. در اسلام‌آباد در یک سخنرانی من حدود 20هزار نفر جمع شده بودند. اتفاقی که در شهرهای کوچک کمتر رخ می‌دهد. اما در کمال تعجب می‌بینیم من به اندازه همان تعداد که در سخنرانی‌ام شرکت کرده بودند رای ندارم و فردی که شاید 200 نفر هم پای حرف‌هایش نبودند به عنوان نماینده شهر به مجلس راه می‌یابد. اینها همه «معجزه» است. زمانی‌که نتایج خلاف نظرسنجی‌ها است حتما باید اشکالاتی باشد که باید بررسی شود."

این اظهارات فلاحت پیشه که تداعی کننده تئوری خنده دارفرزند آذربایجان و داماد لرستان است در حالی صورت می گیرد که او سابقه حضور هشت سال در پارلمان کشور را داراست و از طرفی در جایگاه عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بهتر از هر کس دیگری در جریان روند صحیح برگزاری انتخابات قرار دارد . از سوی دیگر این اتهام فلاحت پیشه در حالی به دولت صورت می گیرد که اساسا افرادی که در پای صندوق های رای حضور داشتند و یا ناظرین و بازرسین و . . . از خود همشهریان وی بوده اند و در همه کشور همین جور است و اتهام تلویحی تقلب که از سوی فلاحت پیشه صورت گرفته است در واقع توهین به همشهریان خود وی است . همچنین شورای نگهبان که بنا بر نص صریح قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب بررسی نتایج انتخابات است نتایج حوزه انتخبیه فلاحت پیشه را تایید کرده است و وی بهتر است به جای گردن کشی در برابر قانون و تهمت و توهین به رای مردم احترام بگذارد . حضور مردم در پای سخنرانی و یا نظرسنجی هیچ گاه سند و دلیل محکمی برای رای دادن مردم نبوده است و در انتخابات های مختلف مردم نشان داده اند بسیار غیر قابل پیش بینی تر از آن چیزی هستند که سیاسیون ما در خاطر خود فکر می کنند .

جای بسی تعجب است که این نماینده مردم در حالی که 2 سال از فتنه تلخ بعد از انتخابات ریاست جمهوری می گذرد با این اظهارات خلاف واقع خود خوراک رسانه های غربی را فراهم می کند . فلاحت پیشه بهتر از به جای مصاحبه و تحت تاثیر قرار گرفتن با روزنامه ای که سوابقش بر همگان روشن است و روزنامه نگارانش در فتنه 88 عملکرد روشنی داشته اند نگاهی کوتاه به دلایل عدم اعتماد دوباره مردم به خود و همکارانش در مجلس هشتم بیندازد . مردم بیشتر از آنکه نگاهشان به دولت باشد تا ببینند به چه کسی رای دهند یا رای ندهند نگاه تیزبینشان به عدم تحقق خواست رهبری برای طرح نظارت بر نمایندگان در همه چهار سال مجلس هشتم است .

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...