نسخه چاپی

تجلیل" آیت الله هاشمی رفسنجانی" از مردم كهگیلویه و بویراحمد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مردمان لر كشورمان را با خصلتهای مردانگی، جوانمردی، شجاعت و شهامت می شناسیم كه در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی همواره جایگاه و نقش سازنده ومؤثری داشته اند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران،آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار حجت الاسلام محمد موحد و جمعی از اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار این سخنان با اشاره به خلق حماسه سیاسی 24 خرداد در کشور گفت: کار اصلی را مردم کردند و با رای و حضور خود نشان دادند که به چه جریان و خط فکری تمایل دارند و از چه منزجرند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به قداست و ارزش حق الناس در نزد خداوند اشاره کرد و به عنوان مصداق گفت: در زمان حضرت موسی (ع) فردی که ادعای پیامبری داشت و گروهی را منحرف کرده بود پس از پشیمانی از عملکرد خود نزد حضرت موسی رفت و درخواست عفو از خداوند کرد. به حضرت موسی ندا آمد این شخص باید همه کسانی را که بدست وی منحرف شده اند از گمراهي نجات دهد تا عفو شود.
وي افزود : حال اگر شخص یا گروهی به واسطه تقصیر یا تصمیمات غلط عامدانه خود، به فرد یا جمعی ظلم کردند و یا حقی ضایع شد علاوه بر توبه به درگاه خداوند، باید در جهت احقاق حقوق ضایع شده نيز اقدام کنند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در پاسخ به علت سکوت در برابر برخی اهانت ها ، افترا ها و تخریب ها گفت : ما دعوت به عفو و گذشت شده ايم و خداوند جبران کننده هر خوب و بد است.

وي افزود: پیامبر اسلام (ص) در مواجهه با کسانی که به ایشان جسارت می کردند دعا می کردند و می فرمودند: خداوند آنها را هدایت کند چون جاهلند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تجليل از مردم کهگیلویه و بویراحمد،گفت:مردمان لر کشورمان را با خصلتهای مردانگی، جوانمردی، شجاعت و شهامت می شناسیم که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی همواره جایگاه و نقش سازنده ومؤثری داشته اند.

در آغاز این دیدار آقای موحد نماینده سابق مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از حاضران با تاکید به مراتب ارادت و وفاداری مردم غیور این منطقه به انقلاب و نظام اسلامی، از نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایجاد شور انتخاباتی در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد و مراحل مختلف انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

۱۳۹۲/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...