نسخه چاپی

جلیلی، نیكزاد و بختیاری گزینه‌ شهرداری مشهد

شنبه ساعت 10 و 30 دقیقه در دفتر سعید جلیلی، ساعت 12 و 30 دقیقه با دكتر بختیاری و ساعت 16 با علی نیكزاد در تهران دیدار و مذاكره خواهیم داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیدکمال سروی‌ها ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران از سعید جلیلی، علی نیکزاد، مهندس بختیاری، فتاح، سعید قاسمی، امان‌پور، مرتضی تمدن، وکیلی و محمدجواد محمدی‌زاده به عنوان گزینه‌های ملی جهت تصدی پست شهرداری مشهد یاد کرد و افزود: همچنین مهدی برادران، مهدی خجسته و خلیل کاظمی از اعضای فعلی شهرداری مشهد به عنوان گزینه‌های بومی مطرح شده‌اند.

وی افزود: معیارهای تعهد، ارزش، تخصص، مدیریت، فرد و شخصیت با نگاهی کارشناسانه به عنوان معیارهای اصلی انتخاب شهردار در نظر گرفته شده و فرد منتخب باید دارای این موارد باشد.

سروی‌ها تصریح کرد: تیم شش نفره شامل آقایان اخلاقی، عامری، جهانبخش، انتظاری هروی به همراه بنده جهت مذاکره با مصداق‌های کشوری و بومی در نظر گرفته شده که تاکنون جلسات زیادی با گزینه‌های فوق داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: شنبه ساعت 10 و 30 دقیقه در دفتر سعید جلیلی، ساعت 12 و 30 دقیقه با دکتر بختیاری و ساعت 16 با علی نیکزاد در تهران دیدار و مذاکره خواهیم داشت.

وی یادآور شد: تا روز 12 شهریور شورای شهر مشهد دارای دبیر خواهد بود و بعد از معرفی شهردار انتخابات جهت تعیین ریاست شورا انحام می‌شود.

سروی‌ها افزود: برای انتخاب شهردار با نمایندگان مجلس، استاندار و معاونین فعلی شهرداری مذاکرات مثبتی داشته ایم که مشاوره‌های خوبی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: شورای شهر و شهرداری به هیچ عنوان سیاسی نیست، بلکه مجموعه‌ای خدماتی است که باید به مردم خدمات ارائه کند.

۱۳۹۲/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...