نسخه چاپی

با واگذاري شركت‌هاي زيان‌ده دولتي به جاي پرداخت بدهي:‎

تامین اجتماعی بیش از گذشته متضرر می‌شود

عکس خبري -تامين اجتماعي بيش از گذشته متضرر مي‌شود

با توجه به این كه سهام شركت‌های واگذار شده دوگانه است، اداره این شركت‌ها بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی را متضرر می‌كند.

در پي انتشار خبري مبني بر پرداخت 350 هزار ميليارد ريال از بدهي‌هاي دولت به تامين اجتماعي در قالب واگذاري سهام برخي شركت‌ها، يك فعال كارگري اعلام كرد:‌ با واگذاري شركت‌هاي زيان‌ده به سازمان تامين اجتماعي صندوق تامين اجتماعي تضعيف مي‌شود.

حميد حاج اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار ايلنا اظهار كرد: با توجه به اين كه سهام شركت‌هاي واگذار شده دوگانه است، اداره اين شركت‌ها بيش از پيش سازمان تامين اجتماعي را متضرر مي‌كند.

اين فعال كارگري در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از روند نظارت و مديريت صحيح در سازمان تامين اجتماعي تصريح كرد: در حال حاضر ميزان بدهي‌هاي دولت به سازمان تامين اجتماعي بيش از 30 هزار ميليارد تومان است كه در صورت سوء مديريت در سازمان ميزان بدهي‌ها بيش از پيش افزايش خواهد يافت.

اين فعال كارگري سازمان تامين اجتماعي را يك نهاد غير دولتي عنوان كرد و گفت:‌ مديرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در جلسه‌اي عنوان کرد که همچنان به بیمارستان‌های دولتی بدهکار هستند و علت آن نیز عدم پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی است.

حاج اسماعيلي در خصوص بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: این بدهی از محل پرداخت سه درصد حق بیمه است که می‌بایست دولت به حساب تامین اجتماعی واریز کند اما در انجام تعهداتش قصور مي‌كند.

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...