نسخه چاپی

با حضور نهاونديان؛

ولی‌الله مبینی به عنوان سرپرست مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور معرفی شد

با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور ولی‌الله مبینی به عنوان سرپرست مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور معرفی شد.

به گزارش نما به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري محمد نهاونديان رئيس دفتر رئيس جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري در مراسم توديع مهدي آشتياني و معارفه ولي‌الله مبيني، به عنوان سرپرست معاونت مراسم و تشريفات دفتر رئيس‌جمهور که در سالن شهيد بهشتي رياست جمهوري برگزار شد، ضمن تبريک آغاز هفته دولت رئيس‌جمهور را نماد اراده ملي توصيف کرد و گفت: رئيس‌جمهور عهده‌دار اصلي پيشبرد کشور در مسير اهداف بلند انقلاب و اجراي قانون اساسي بوده و ارتباط و پيوند آن با ملت اصلي‌ترين کاري است که بايد مورد توجه قرار گيرد .

وي افزود: رئيس‌جمهور به عنوان نماد ملت در مناسبات بين‌المللي نيز بايد همه عزت ، صلابت، متانت و ظرافت فرهنگ اين ملت را در تماس با ديگران در عرصه بين‌المللي تجلي دهد که اجتماع اين دو نکته در کنار هم بسيار مهم بوده و حکمت و نياز به کاري هنرمندانه دارد.

نهاونديان خاطر نشان کرد: تشريفات رياست جمهوري بايد در راستاي شرف ملت تجلي يابد و به روايت و تفسير جمهوري اسلامي به پيوند با مردم، اخلاق و آداب اسلامي اهميت دهد که تعريف اين ظرافت‌ها کار حکيمانه و ظريفي است .

رئيس دفتر رئيس‌جمهور اظهار داشت: امروز فصل جديدي در دولت آغاز شده و بايد اثبات کنيم که اين فصل تداوم همه قوت‌هاي نظام است.

نهاونديان با اشاره به اينکه بناي کار دولت يازدهم تداوم کار شايسته انجام شده تاکنون است، تصريح کرد: يکي از وجوه مميزه کار دولت يازدهم ايجاد هماهنگي در نهاد رياست جمهوري و دفتر رئيس‌جمهور است تا اداره اين خانواده با هماهنگي انجام شود و در اين مسير ناهماهنگي از هيچکس پذيرفته نيست.

وي در پايان ضمن تقدير از تلاشهاي مهدي آشتياني در معاونت مراسم و تشريفات دفتر رئيس‌جمهور براي مبيني در سمت سرپرستي اين معاونت آرزوي توفيق کرد.

۱۳۹۲/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...