نسخه چاپی

كمین وزیر سابق در طبقه 13 وزارتخانه!

عجیب اما واقعی! شاید باور كردنش سخت باشد كه با وجود روی كارآمدن سكاندار جدید وزارتخانه، وزیر سابق همچنان پایگاه خودش را در مجموعه كاری‌اش حفظ كرده و در عین ناباوری در ساختمان شماره 2 وزارتخانه مستقر شده است! اتفاق عجیب و ابهام برانگیزی كه وزیر ورزش و جوانان دولت دهم آن را رقم زده و به نظر نمی‌رسد مسبوق به سابقه باشد و اتفاقا باید سند اولیه آن را به نام او زد. شاید انتظار نمی‌رفت محمد عباسی بعد از اینكه كلید ساختمان خیابان سئول را تحویل صالحی امیری داد و آخرین وداع را با كاركنان ساختم

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این سایت خبری ادامه داد: «خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که ظرف کمتر از 24 ساعت بعد از تودیع و معارفه غیر رسمی‌ در ساختمان سئول این اتفاق افتاد و وزیر سابق ورزش و جوانان و البته برخی مشاوران و همراهان همیشگی‌اش که در طول دو سال گذشته یار غار عباسی بودند، در «خیابان سایه جردن» آفتابی شدند و سر از برج بلندی در آوردند که به اصطلاح ساختمان شماره 2 وزارتخانه لقب گرفته و البته به نوعی تبدیل به حیات خلوت کارکنان مجموعه شده است!

حضور محمد عباسی و برخی همراهانش در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان که به نظر می‌رسد دل کندن از خوان پر و پیمان ورزش برایشان سخت شده، ابتدا این‌طور توجیه شد که کاملا اتفاقی و در راستای ارتباط نزدیک عباسی با معاونان جوانان و فرهنگی وزارتخانه شکل گرفته و تنها در حد یک دیدار و گپ و گفت چندساعته خواهد بود.

اما گذشت زمان ثابت کرد که این حضور رنگ و بوی دیگری دارد و مقطعی و ساعتی نیست و با هدفی فراتر از یک دید و بازدید ساده صورت گرفته است! موضوعی که در ابتدا برای کارکنان مجموعه شماره 2 وزارتخانه کاملا عجیب و غیر قابل باور بود و آنها را دچار شک و تردید کرد اما خیلی زود تبدیل به یقین شد!

استقرار محمد عباسی در طبقه سیزدهم ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان! اتفاقی که وزیر ورزش سابق را بعد از دو سال به معاونان جوانان و فرهنگی خودش نزدیک و نزدیک‌تر کرد. اخبار ضد و نقیض و گمانه‌زنی‌ها در خصوص چرایی این حضور در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان به اوج خودش رسیده و هر روز حول و حوش موضوعی جدید، چرخ می‌زند. از علاقه‌مندی به کارهای پژوهشی و علمی‌ گرفته تا تعلق خاطر عباسی به بحث جوانان و فرهنگ که در خوش‌بینانه‌ترین حالت هم نمی‌توان مهر تایید به آن زد.

اما موضوع دیگری که مطرح شده، بحث حضور عباسی در انتخابات کمیته ملی المپیک است. خبرها حکایت از آن دارد که سعی شده تا با اتخاذ این تصمیم و از طریق معاونان سابق، ارتباط عباسی با ورزشی‌ها همچنان حفظ شود! تصمیمی‌که به نوعی زمینه‌ساز حضور عباسی در انتخابات کمیته ملی المپیک خواهد بود و در راستای اهداف دو سال گذشته مسئولان ارشد ورزش ایران صورت گرفته است.

اگرچه صحت و سقم و تحقق این گمانه‌زنی‌ها مشخص نیست اما باید پذیرفت که حضور بی‌ سر و صدا و مخفیانه عباسی در خیابان سایه و طبقه سیزدهم وزارت ورزش و جوانان، با هدفی خاص و البته پنهانی شکل گرفته و قطعا گذر زمان از دلایل این کمین پرده بر می‌دارد!»

۱۳۹۲/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...