نسخه چاپی

پسر مغرور طعمه دریا شد!

جوان 23 ساله با بی توجهی به هشدارها و تذكرات نیروهای امدادی، در حین شنا جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حوالی ساعت 5 بعد از ظهر بود که صدای اخطارها و سوت نیروی انتظامی امدادی برای ممانعت از شنا کردن جوان 23 ساله در سد چاوگان بلند شد.

این پسر 23 ساله که شور و اشتیاق آب تنی همه حواسش را پرت کرده بود هیچ کدام از هشدارها و تذکرات نیروهای امدادی مستقر در منطقه سد چاوگان را نشنیده گرفت و در نهایت شنا کردن در منطقه ممنوعه و نادیده گرفتن همه این هشدارها و اخطارها بلای جانش شد.

به گزارش شاهدان عینی نیم ساعت از شنا کردن این جوان می‌گذشت که سرانجام ناپدید شدن و در آستانه غرق شدگی او از طریق پلیس 110 به نیروهای هلال احمر گزارش شد.

مدیر جمعیت هلال احمر چاوگان مجتبی بیات درباره اين اتفاق ناگوار گفت: علی رغم اعزام سریع نیروهای مستقر در منطقه متاسفانه جسم بی جان جوان 23 ساله را میان آب بیرون کشیده شد که با وجود مشاهده نشدن هیچ گونه علائم حیاتی کار احیاء آغاز و به سرعت به بیمارستان منتقل شد و در اتاق عمل بیمارستان فوت کرد.

به گفته بیات، بی توجهی به هشدارها و تذکرات نیروهای امداد مستقر در محدوده ی سد چاوگان تلفات جانی زیادی از این منطقه به جای لذت بردن از آب و هوا و تجربه ی یک روز خوش، نصیب گردشگران و مسافران می شود.

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...