نسخه چاپی

یم صهیونیستی حامی شش گروه تروریستی در سوریه!

جنگی كه این روزها غرب به همراه همپیمانان عرب و ترك خود علیه سوریه به راه انداخته است، بسیار ظالمانه و وحشیانه است چراكه هر یك از عوامل توطئه ضد سوری برای ایجاد بی ثباتی و ناامنی در این كشور گروه های تروریستی ویژه خود را برای قتل و عامل مردم بیگناه اجیر كرده اند و در این میان رژیم صهیونیستی تنها حامی شش گروه تروریستی است.

به گزارش نما ازاسلام تایمز به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار، آنچه این روزها در سوریه شاهد وقوع آن هستیم، جنگی تروریستی است که با مشارکت شرق و غرب در این کشور در حال وقوع است و تحت حمایت مالی سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان و قطر و همچنین دستگاه جاسوسی آمریکا که دستگاه های امنیتی کشورهای منطقه تحت فرمان آن است، قرار دارد.

صهیونیستها هم در این میان گروه های تروریستی را به سلاح های پیشرفته ای مجهز می کنند که هزینه این سلاح ها را ریاض و دوحه به تل آویو تقدیم می کنند!

ترکیه هم مرزهای خود را به گذرگاهی برای عبور گسترده تروریستها و مزدوران به سوی خاک سوریه تبدیل کرده است.

از طرف دیگر جوخه های ترور و ع��اصر جاسوسی و امنیتی انگلیس و فرانسه نیز به خاک سوریه نفوذ یافته اند و در این بین نباید از نقش آفرینی عوامل جاسوسی لبنان غافل بود که همه تحت امر و فرماندهی "بندر بن سلطان" اولین سرمایه گذار و حامی انفجارهای تروریستی هستند که از همان آغاز جوانی اش با دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده است.

البته دستگاه های امنیتی و جاسوسی "رجب طیب اردوغان" هم بر آموزش تروریستها و پادگانهای آنان نظارت دارد و در حقیقت مجهز کننده اول این تروریستها به سلاح های شیمیایی است.


سوریه امروز با جنگی تمام عیار روبرو است که همه قدرت های استکباری شرق و غرب دست به دست هم داده اند تا آن را نیست و نابود کنند و این تمام آن چیزی که در این کشور در حال وقوع است، نیست بلکه هر یک از این طرفها برای خود گروه های تروریستی و تکفیری را در خاک سوریه اجیر کرده اند که نامی آشنا با عقاید دینی و مذهبی مسلمانان بر آنان نهاده اند.

البته رژیم صهیونیستی نیز گروههای تروریستی را حمایت و مدیریت می کند. در این رابطه منابع آگاه اعلام کردند که دست کم شش گروه تروریستی در مناطق مرزی سوریه فعال هستند که صهیونیستها مسئولیت مجهز کردن آنان را از سلاح تا اطلاعات مهم بر عهده دارند و این گروه ها تحت فرمان و دستور تل آویو فعالیت می کنند و به دست عوامل صهیونیستی آموزش می بینند و حتی برایشان پناهگاههای بیمارستانی نیز از سوی این رژیم فراهم شده که در صورت جراحت به این بیمارستان ها در سرزمین های اشغالی منتقل می شوند.

در ابتدا انتقال این تروریستها به سرزمین های اشغالی برای درمان، پنهانی و مخفیانه بود اما افزایش تروریست های مجروح و گشایش گذرگاه ها برای تسهیل در عملیات انتقال آنان از طریق مناطق مرزی و همکاری واضح بین این مناطق با ارتش رژیم صهیونیستی و تروریستها منجر به آشکار شدن این موضوع شد.

شایان ذکر است؛ در همین حال "جرج گالوی" نماینده پارلمان انگلیس روز گذشته، جمعه گفت: رژیم صهیونیستی، تروریستها و گروه های وابسته به القاعده را به سلاح های شیمیایی برای استفاده ضد شهروندان سوریه، مجهز کرده است.

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...