نسخه چاپی

تزریق آرامش به بازار لازمه تحقق حماسه اقتصادی

دبیر كل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار گفت: تحقق حماسه اقتصادی مستلزم تزریق آرامش به جامعه و بازار است.

به گزارش نما، "احمد كريمي اصفهاني" دبير كل جامعه انجمن اسلامي اصناف و بازار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقداماتي كه دولت يازدهم براي تحقق حماسه اقتصادي بايد انجام دهد، گفت: پيروزي دولت تدبير و اميد، موجي از آرامش را برجامعه حاكم كرده است و در صورت تحقق وعده‌هاي انتخاباتي رئيس‌جمهور، اين آرامش تثبيت خواهد شد.

دبير كل جامعه انجمن اسلامي اصناف و بازار تصريح كرد: تحقق حماسه اقتصادي مستلزم تزريق آرامش به جامعه و بازار است.

كريمي اصفهاني اظهار داشت: وارد كردن التهاب و جوسازي‌هاي رسانه‌اي كه در دولت‌هاي قبل رايج بود، نمي‌تواند موجب ساماندهي اقتصادي شود، زيرا اقتصاد بر بستر آرام مي‌تواند راه صحيح خود را طي كند.

وي با اشاره به نقش سياست خارجي در تزريق آرامش به بازار و جامعه ادامه داد: ادبياتي كه در سياست خارجي اعمال مي‌شود مي‌تواند علاوه بر حفظ منافع ملي، در تزريق آرامش به جامعه و حوزه اقتصاد موثر باشد.

دبير كل جامعه انجمن اسلامي اصناف و بازار با اشاره به قوانيني كه براي بهبود اقتصاد در كشور تدوين و تصويب شده است افزود: اختصاص سهم بنگاه‌هاي اقتصادي از محل هدفمندي يارانه‌ها و هم چنين ارائه تسهيلات بانكي به اين بنگاه‌ها، عواملي هستند كه فرآيند تحقق حماسه اقتصادي را تسهيل و تسريع مي‌كنند.

كريمي اصفهاني در پايان با اشاره به نقش بارز صادرات در توسعه اقتصادي خاطر نشان كرد: اشتغال‌زايي و مثبت‌شدن تراز اقتصادي از مزاياي افزايش صادرات است؛ لذا دولت يازدهم بايد تسهيلات ويژه‌اي را در اين زمينه در نظر گيرد.

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...