نسخه چاپی

من وعالیشاه زوج خوبی می‌شویم

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر زمان كه بازی كردم، به نظرم عملكردم بد نبود و امیدوارم از این هفته كمك بیشتری به پرسپولیس بكنم.

به گزارش نما، پيام صادقيان بعد از يک هفته غيبت به دليل مصدوميت مي تواند از اين هفته پرسپوليس را همراهي کند و مشکلي براي بازي برابر فولاد نخواهد داشت.
صادقيان در گفت و گو با برنا مي گويد، زوج او و عاليشاه مي تواند شرايط خوبي را در پرسپوليس رقم بزند.

*از آخرين وضعيت آسيب ديدگي‌ات بگو؟
خداراشکر شرايط بهتري دارم و با تلاش کادر پزشکي و آب درماني هايي که انجام دادم، دردم کمتر شده است و تمريناتم را شروع کردم. البته بايد کمي مراعات کنم تا دوباره مشکلي برايم پيش نيايد.

‌*پس به ديدار با فولاد مي‌رسي؟
بله تا بازي با فولاد آماده مي شوم و اگر سرمربي تيم صلاح بداند مقابل اين تيم به ميدان خواهم رفت.

*پرسپوليس هم دومين شکست خود را متحمل شد. چه صحبتي در اين خصوص داري؟
بازي با نفت اهميت زيادي داشت و از آنجايي که امتيازات دو تيم برابر بود، کسب پيروزي مي توانست به ما در ادامه مسير کمک کند اما متاسفانه اين ديدار را واگذار کرديم و دست مان خالي ماند.

*هم‌تيمي‌هايت نسبت به کيفيت زمين خيلي گلايه داشتند؟!
از تلويزيون هم مشخص بود زمين چمن چه کيفيتي دارد و حتي دوستانم در نفت هم از کيفيت زمين ابراز نارضايتي مي کردند! زمين مسابقه افتضاح بود و بدشانسي مان سبب شد تا نتيجه را واگذار کنيم.

*عده‌اي عنوان مي‌کنند پرسپوليس مشکل گلزني دارد. تو چه نظري داري؟
در نوک خط حمله سيدصالحي را در داريم که هر تيمي حسرت داشتن چنين مهاجمي را مي خورد. بقيه نفرات هم هستند و به مرور زمان شرايط بهتري هم پيدا مي کنيم.

*اما در بازي‌هاي اخير سيدصالحي خوب تغذيه نشده است!
بايد تلاشمان را بيشتر کنيم و موقعيت هاي خوبي را براي مهاجم هدف تيم فراهم سازيم تا آمار گلزني خود را بهبود ببخشيم. هر زمان که بازي کردم به نظرم عملکردم بد نبود و اميدوارم از اين هفته کمک بيشتري به پرسپوليس انجام بدهم.

*عملکرد اميد عاليشاه را چطور ديدي؟
با اميد در رده هاي پايه همبازي بودم و فوتباليست خوبي است. اميد توانايي هاي زيادي دارد و مي توانيم چشم بسته همديگر را پيدا کنيم و زوج خوبي مي شويم.

*هواداران هم بعد از باخت اعتراضات خود را شروع کردند!
اين حق طبيعي طرفداران است که بخواهند تيمشان را پيروز ببينند و هدف ما برآورده کردن انتظاراتشان است.

*بازي با صدرنشين ليگ را چطور ارزيابي مي‌کني؟
ديدار با فولاد فوق العاده سخت و دشوار است و براي بازگشت به بالاي جدول بايد اين تيم را شکست بدهيم. فولاد تيم سازمان يافته و قدرتمندي است و بايد بهترين نتيجه را بدست آوريم و چاره اي جز کسب سه امتياز نداريم.

*پيروزي در اين ديدار شرايط را براي پرسپوليس تغيير مي‌دهد؟
صددرصد همين گونه است و با غلبه بر فولاد اوضاع را به سود خودمان تغيير خواهيم داد.


۱۳۹۲/۶/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...