نسخه چاپی

تغییر رئیس هیئت مدیره تأمین اجتماعی

در روزهای آخر مدیریت سعید مرتضوی در تأمین اجتماعی و اسدالله عباسی در وزارتخانه تعاون كار و رفاه اجتماعی، قصد تغییر و تحولات در مدیریت بعضی از شركت‌های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی«شستا» را داشتند كه با مخالفت هیئت مدیره سازمان روبه‌رو شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مدیرعامل تامین اجتماعی و وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل عدم موافقت رئیس هیئت مدیره تأمین اجتماعی با تغییر برخی مدیران شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی «شستا» قصد تغییر وی را داشتند.

درباره تغییر هیئت مدیره تأمین اجتماعی به علت مخالفت با مدیران اظهارداشت:‌در روزهای آخر مدیریت سعید مرتضوی در تأمین اجتماعی و اسدالله عباسی در وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی، قصد تغییر و تحولات در مدیریت بعضی از شرکت‌های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی«شستا» را داشتند که با مخالفت هیئت مدیره سازمان روبه‌رو شدند.

وی ادامه داد: در نهایت قصد بر این شد که رئیس فعلی هیئت مدیره تأمین اجتماعی تغییر کند تا به راحتی مصوبه تغییر و تحولات را در شرکت‌های تأمین اجتماعی داشته باشند.
این مقام مسئول یادآور شد: ولی چون روزهای پایانی مدیریت این افراد در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بود دیگر این تغییرات اعمال نشد

۱۳۹۲/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
محمدي
0
0
۱۳۹۲/۶/۳
در روزهاي آخر دولت از اين كارها در وزارت تعاون كار و رفاه زياد بود. كه قريب به اتفاق اين جابجايي ها توسط وزير تعاون آقاي عباسي و خانم عطاريان رئيس سازمان بازنشستگي كشوري و با حمايت ويژه اسفنديار مشايي و ملك زاده انجام ميشد كه ميتوان به بركناري مديرعامل رايتل بركناري مديرعامل هواپيمايي آسمان بركناري مديرعامل شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي بركناري مديرعامل نفت پاسارگاد بركناري مديرعامل هلدينگ نفت و گاز و پتروشيمي بركناري مديرعامل هلدينگ صنايع عمومي تامين و .... نام برد كه اكثر اين جابجايي ها در فروردين و ارديبهشت ماه انجام شده است و دليل آن هم زير بار نرفتن به درخواستهاي آقايان در روزهاي انتهايي دولت دهم بود
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...