نسخه چاپی

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در گفتگو با نما:

فتنه گران نباید داعیه دار مسئولیت در كشور باشند

عکس خبري -فتنه گران نبايد ،داعيه دار مسئوليت در کشور باشند

مردم شاهد بودند كه نمایندگان به افراد مسئله دار هیچ تعاملی نخواهد كرد و اجازه حضور این فراد را در راس هیچ وزارتخانه ای نخواهد داد، كسانی كه در زمان فتنه مقابل مردم بودند نباید امروز داعیه دار مسئولیت در كشور باشند.

به گزارش نما ،بهروز نعمتی نماینده مردم اسداباد در مجلس درباره شرایط وزرای که باید برای 3 وزارتخانه باقی مانده دولت به مجلس معرفی شوند اظهار داشت؟ افرادی که دولت می خواهد به عنوان وزیر به مجلس معرفی نماید ، باید کم حاشیه و دارای توانمندی قوی برای مدیریت سه وزارتخانه علوم،ورزش و جوانان و آموزش پرورش باشند. این افراد باید با ویزگی های که رئیس جمهور محترم نام برده اند همخوانی داشته باشند.
   
عضو کمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد: استفاده از افراد خاص با گرایش های مشخص نمی تواند پاسخگو نیازها این وزارتخانه ها باشد در حالی که در کشور افراد زحمتکش و با کیفیت، بسیاری وجود دارد استفاده از برخی افراد مسئله دار در این شرایط به صلاح کشور نیست.

fe600.jpg

مجلس با کسانی که در حوادثی مانند فتنه 88 نقش داشتند و اسناد این موضوع هم وجود دارد تعارفی نخواهد داشت و تهامل با دولت به معنای پذیرش هر فردی  به عنوان وزیر نیست، البته به نظر می رسد دکتر روحانی هم به این نتیجه رسیده اند که باید با مجلس تعامل داشته باشند و نیروهای را معرفی کنند که برای نمایندگان قابل پذیرش باشد.
نماینده مردم همدان در مجلس درباره برخورد مجلس با افراد مسئله دار خاطر نشان کرد: در هفته های گذشته مردم شاهد بودند که نمایندگان با افراد مسئله دار هیچ تعاملی نخواهد داشت و اجازه حضور این فراد را در راس هیچ کدام از وزارتخانه ها نخواهد داد، کسانی که در زمان فتنه مقابل مردم بودند نباید امروز داعیه دار مسئولیت در کشور باشند.
وی افزود: مجلس در بررسی  صلاحیت 3 وزیر باقی مانده دولت محکم بر اصول خود ایستاده و با توجه به معیارهای مشخص و بررسی کارنامه افراد معرفی شده درباره آنها تصمیم گیری خواهد کرد و در این راه هیچ مماشاتی با دولت نخواهد داشت.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...