نسخه چاپی

كل كل عجیب گزارشگر فوتبال تلویزیون با كارشناس برنامه

گزارشگر فوتبال تلویزیون گفت كه بارسا دیگر آن تیم سابق نیست، حتی اگر اكبر محمدی به واسطه علاقه به این باشگاه آن ها را صاحب همان قدرت همیشگی بداند!

به گزارش نما به نقل از قانون،علیرضا علیفر اگر چه دیگر به اندازه سابق – و شاید به اجبار - دیگر به دفاع سه نفره کاری ندارد و توانایی فنی مربیان بزرگ دنیای فوبتال را زیر سوال نمی برد و حتی تاکتیک های نامرئی و شاید ناموجود تیم علی دایی را نیز به وضوح می بیند و مورد تجلیل قرار می دهد، اما هنوز هم در راه کنایه زدن و انتقاد کردن مهارت های خاصی دارد!

علیفر که این روزها پرکارتر شده است، گزارش دیدار امشب مالاگا و بارسلونا را بر عهده داشت. دیداری که با برتری یک گله کاتالان ها به پایان رسید. سرهنگ در دقایق پایانی نیمه اول این مسابقه در اقدامی عجیب از ورود دیرهنگام کارشناس برنامه به استودیو خبر داد و دقایقی بعد او را با عنوان تند «کارشناس همیشه بدقول» خطاب کرد.

مجری برنامه دنیای فوتبال شبکه ورزش که از کنایه علیفر متعجب شده بود بلافاصله پس از پایان نیمه اول این گزارشگر پرتجربه (سرقت شده از دایره لغات وسیع علیفر!) را فردی شوخ طبع دانست و اضافه کرد که علیفر مزاح می کند و اکبر محمدی مسابقه را از همان دقیقه ابتدایی تماشا کرده است. سرمربی سابق تیم ملی جوانان نیز با اعلام شگفت زدگی از جمله علیفر تاخیر در ورود به برنامه امشب را دومین تاخیر دوران کارشناسی تلویزیونی اش عنوان کرد.

این پایان ماجرای امشب علیفر و اکبر محمدی نبود. آقای گزارشگر در آغاز نیمه دوم اعتراف کرد که کارشناسی های محمدی را دوست دارد و البته بلافاصله تاکید کرد که او مربی بدی نیست اما به عنوان کارشناس دوست داشتنی تر است!

علیفر دقایقی بعد نشان داد تمجید محمدی از بارسا با مذاق اش خوش نیامده است. او در گزارشش گفت که بارسا دیگر آن تیم سابق نیست، حتی اگر اکبر محمدی به واسطه علاقه به این باشگاه آن ها را صاحب همان قدرت همیشگی بداند! جمله ای که باز هم واکنش محمدی را در پی داشت و سبب شد او در پایان مسابقه از دیالوگ مشهور فیلم مارمولک الهام بگیرد و بگوید که به تعداد آدم ها، راه وجود دارد برای متفاوت نگاه کردن به فوتبال!

مخاطبان تلویزیونی دیدار ديشب بارسا خوش شانس بودند که این مسابقه در چارچوب لالیگا برگزار شد و امکان نداشت به وقت های اضافه برود. که اگر می رفت ممکن بود کار گزارشگر و کارشناس برنامه به جاهای باریک تری بکشد!

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...