نسخه چاپی

خداحافظی هواپیماهای مسن از ناوگان هوایی

عکس خبري -خداحافظي هواپيماهاي مسن از ناوگان هوايي


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اولویت‌های حمل و نقل هوایی در سال جدید، اظهار داشت: در سال جاری قصد داریم تا عمر ناوگان را هم 25 درصد افزایش دهیم و هواپیماهای با سن کمتر را جایگزین هواپیماهای فعلی کنیم.

رضا نخجوانی در گفتگو با مهر در خصوص اولویت‌های سازمان هواپیمایی در سال جدید به ثبت هواپیماها در داخل اشاره کرد و گفت: براساس برنامه قصد داریم تا هواپیماهای با ثبت خارجی را که در داخل کشور هستند، به ثبت داخلی برسانیم که در این راستا حدود نیمی از هواپیماها به ثبت داخلی رسیدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هم اکنون 43 فروند هواپیما با ثبت خارجی در کشور وجود دارند، گفت: بر این اساس، تا پایان سال تمامی این هواپیماها به ثبت داخلی می رسند که البته رقم بزرگی است.

نخجوانی تصریح کرد: باید بر روی این هواپیماها کار تعمیراتی در داخل کشور انجام شود که برای این منظور ثبت داخلی آنها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جدید مراکز تعمیراتی داخل کشور باید سازماندهی بیشتری شوند، بیان کرد: پرسنل فنی هم باید آموزش بیشتری ببینند تا توان اجرای کارهای تعمیراتی بیشتری را داشته باشند و سازمان هواپیمایی هم کمک می کند تا این موضوع تحقق پیدا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به برنامه افزایش ناوگان حمل و نقل هوایی درسال جدید اشاره کرد و گفت: همزمان با این برنامه قصد داریم عمر ناوگان را هم 25 درصد افزایش دهیم و هواپیماهای با سن کمتر را جایگزین هواپیماهای فعلی کنیم که اقدام بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه اولویت سازمان هواپیمایی در سال جدید حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، اظهار داشت: بستر سازی برای حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی از اولویت های ما در سال جدید است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در سازمان هر حمایتی را انجام می دهیم تا افرادی که سرمایه و یا کار و تولیدی را درصنعت انجام می دهد وارد این بخش از صنعت شوند.

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...