نسخه چاپی

نظر رویاتیموریان درباره افشاگری پرستوصالحی

عکس خبري -نظر روياتيموريان درباره افشاگري پرستوصالحي

سینما سالهاست كه معضلات و مشكلات فراوانی دارد كه این مطلب یكی از آنهاست و تنها مشكل نیست... .


به گزارش نما به نقل از آويني فيلم، در روزهاي اخير افشاگري هاي پرستو صالحي بازيگر سينما و تلويزيون در رسانه ها بازتاب زيادي را به دنبال داشته و موج هاي بعدي آن مثل مصاحبه هاي آقايان داوود رشيدي، امين تارخ و ديگران نشان از حساسيت اهالي سينما نسبت به فضاي اخلاقي در سينما دارد.

جدا از اينكه اين مسئله با آن شدتي كه خانم صالحي و خانم پطروسيان گفته اند صحيح است يا نه، مسئله اي كه بسيار حائز اهميت مي نمايد اين است كه آيا اينگونه صحبت ها مي تواند به سينما كمك كند؟ در اين باره گفتگو كرديم با خانم رويا تيموريان و نظر وي را پرسيديدم.

رويا تيموريان با بيان اينكه به نظر بنده اين مسائل در تمامي صنف ها و قشرهاي كشور وجود دارد و كسي نمي تواند بگويد كه اين مسئله تنها مربوط به قشر سينماست، افزود: اينكه چرا تا اين اندازه به اين موضوع در رسانه ها پرداخته مي شود مورد سوال است.

وي در ادامه ضمن بيان اين نكته كه: به نظر من اين معضل بايد در بين اهالي سينما بررسي شده و حل شود، تصريح كرد: من اصلا با رسانه اي كردن و مطبوعاتي كردن اين معضل موافق نيستم زيرا اين كار را به نفع سينما و اهالي آن نمي دانم.

تيموريان ادامه داد: اگر اهالي سينما خودشان جمع بشوند و اين مشكل را حل كنند بسيار بهتر از علني كردن آن است.

اين بازيگر سينما و تلويزيون تاكيد كرد: در يكي دو سال اخير به مسائل موجود در سينما به صورت حاشيه اي خيلي پرداخته مي شود كه به عقيده من درست نيست و كمكي به سينما نمي كند.

خانم تيموريان گفت: به نظر من چون تعداد ما در سينما كم است و در ديد مردم هستيم اينگونه مسائل و معضلات خيلي پر رنگ مي شود.

وي همچنين در پايان افزود: سينما سالهاست كه معضلات و مشكلات فراواني دارد كه اين مطلب يكي از آنهاست و تنها مشكل نيست.

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...