نسخه چاپی

انتصاب رئیس جدید سازمان حج و زیارت

سعید اوحدی، معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت شد.

به گزارش نما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،علی جنتی , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سعید اوحدی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

متن حکم علی جنتی به شرح زیر است: نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه حج و زیارت و گردشگری به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و هماهنگی کاری با نماینده محترم ولایت فقیه در آن سازمان و بهره گیری از کلیه نیروهای کارآمد و با تجربه در جهت تقویت و گسترش امور حج و زیارت , بهره گیری بهینه از امکانات مالی سازمان و ارائه خدمات خالصانه به حجاج ، معتمرین و زائران عتبات مقدسه موفق و موید باشید.

سعید اوحدی از آزادگان با سابقه درخشان است که قبل از اسارت، دانشجوی مهندسی در آمریکا بوده‌ است. در زمان جنگ درس را رها کرده و برای مبارزه به جبهه می‌رود و در همین مبارزه هم اسیر می‌شود و وی یکی از رهبران اردوگاه‌های ایرانیان در عراق و از دوستان نزدیک حاج آقای ابوترابی بوده‌ است.

بعد از 7 سال اسارت به ادامه تحصیل مشغول شده و در رشته مهندسی عمران از دانشگاه تهران فارغ التحصیل می‌شود، مدیریت در امور عمره و عتبات، مدیر عاملی شرکت بزرگ مینو و سال‌ها مدیریت سازمان جهانگردی کشور از جمله فعالیت‌های ایشان است.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...