نسخه چاپی

حمله آمریكا به سوریه رفتن به جهنم است

عکس خبري -حمله آمريكا به سوريه رفتن به جهنم است

كارشناس مسائل استراتژیك سوریه با هشدار به واشنگتن نسبت به حمله نظامی به این كشور تأكید كرد كه حمله آمریكا تفریح نخواهد بود؛ بلكه به مثابه رفتن به جهنم خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس:سرلشکر «سلیم حربا» کارشناس مسائل استراتژیک سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، با بیان اینکه گزینه آمریکا برای حل بحران سوریه از همان ابتدا راه حل سیاسی نبوده، تاکید کرد که مطرح ساختن دخالت نظامی در سوریه ما را نمی‌ترساند زیرا گزینه آمریکا همواره نظامی بوده که در کمک مالی و نظامی به گروهک‌های مسلح و ارسال افراد مسلح از همه کشورها به سوریه نمود پیدا کرده است.

همه کارت‌های بازی آمریکا سوخته است

وی همه کارت‌های بازی آمریکا را سوخت شده خواند و افزود: آمریکا خوب می‌داند که موضوع حمله شیمیایی نیز خواهد سوخت؛ لذا سعی می‌کنند که جبهه را از سمت جنوب سوریه یعنی درعا تشدید کند تا امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند.

جنگ های محدود در سرزمین شام غیر عملی است

الحربا امکان راه اندازی جنگ‌های محدود در سرزمین شام را غیر عملی خواند و تاکید کرد که آن گونه آمریکا ادعا می‌کند نمی توان یک جنگ محدود در این منطقه راه انداخت زیرا در صورت وقوع جنگ، ممکن است یه جنگ منطقه‌ای یا جهانی تبدیل شود.

ماجراجویی علیه سوریه حوادث ناگواری دنبال دارد

وی هرگونه ماجراجویی علیه سوریه به هر عنوانی که باشد را جنگ افروزی مستقیم علیه این کشور خواند و تاکید کرد که این ماجراجویی ممکن است مقدمه‌ای برای حوادث ناگوار باشد. اگر آمریکا این حمله را تفریح می‌داند، در حقیقت پیک نیک و تفریحی به جهنم خواهد بود.

الحربا تاکید کرد که اگر امکان حمله با رضایت شورای امنیت غیر ممکن باشد بنابراین جنگ افروزی بدون رضایت شورای امنیت محال و غیر عملی‌تر است، آمریکا بر روند تحولات جنگی که به آن تهدید می‌کند؛ نمی‌تواند سیطره داشته باشد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...