نسخه چاپی

اخاذی از دختر جوان به بهانه ازدواج!

عکس خبري -اخاذي از دختر جوان به بهانه ازدواج!

مرد شیادی كه در سایت‌های همسریابی با وعده ازدواج، دختران جوان را فریب داده و از آنان اخاذی می‌كرد، توسط ماموران پلیس فتا تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از سایت پلیس ؛ در پی شکایت زن جوانی مبنی بر اخاذی و تهدید وی به انتشار اطلاعات شخصی‌اش، پرونده‌ایی در دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای تهران تشکیل و به دستور بازپرس پرونده به پلیبس فتا پایتخت ارجاع و در دستور کار قرار گرفت.

در بررسی‌های مقدماتی کارآگاهان پلیس فتا تهران ضمن تحقیق از شاکیه دریافتند وی در یکی از سایت‌های همسریابی با مرد جوانی با هویت نامشخص آشنا شده و با گذشت زمان تحت تاثیر صحبت‌ها و وعده‌های این مرد قرار گرفته و به او اعتماد کرده است. به همین دلیل شماره تلفن و مشخصات شخصی خود را در اختیار وی قرار می‌دهد.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد که متهم پس از چندین مرحله تماس تلفنی و قرار ملاقات حضوری به وی قول ازدواج داده و پس از جلب اعتماد شاکیه اقدام به دریافت یک میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد، لپ تاب، کارت عابر بانک و دستبند طلای وی نموده و در ادامه جهت اخاذی بیشتر شروع به تهدید شاکیه و خانواده وی کرده است.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده از پرونده و اظهارات شاکیه مأموران هویت متهم را شناسایی کرده و در ادامه متهم را به محل قرار صوری که در یکی از میادین اصلی تهران گذاشته بود کشانده و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند مرد جوان را دستگیر و به اداره رسیدگی به تخلفات و جرایم اینترنتی پلیس سایبری تهران بزرگ منتقل و تحت بازجویی‌های فنی قرار دهند.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: متهم در خلال بازجویی‌های پلیسی به جرایم خود اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد از راه فریب دختران جوان با وعده ازدواج دروغین عنوان نمود.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...