نسخه چاپی

منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران

«پیمانكاران سیاسی» به شیوه تخریب روی آورده‌اند/ قالیباف در لیست نهایی انتخاب شهردار

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد تخریب‌های غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای نامزدهای شهرداری تهران یك سهم‌خواهی و پروژه پیمانكاری سیاسی و به دور از شأن دوره چهارم شورای شهر تهران است.

به گزارش نما، اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره نحوه انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: در داخل شورای منتخبین چهارم فرایندی برای انتخاب شهردار پیش می‌رود که بر مبنای عقلانیت سیاسی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: این عقلانیت نیاز به این دارد که یک فرایندی براساس تهیه لیست‌های بلند و کوتاه از اسامی کاندیداهای شهرداری تهران تهیه شود و در نهایت رأی‌گیری و شهردار انتخاب شود.

شاکری خاطر نشان کرد: بر این اساس کاندیداهای پست با اهمیت شهرداری تهران را طی یک فرایند سه مرحله‌ای به فردی واگذار می‌کنیم که بیشترین حمایت و تمایل شورای چهارم را به خود جلب کند. بنابراین تخریب‌های غیراخلاقی، غیرحرفه‌ای و خارج از فرایند انتخاب شده در داخل شورا به نظر می‌رسد یک سهم‌خواهی و پروژه پیمانکاری سیاسی و به دور از شأن دوره چهارم شورای شهر تهران است.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر این اساس تمامی کاندیداهای مدنظر می‌توانند بدون تخریب دیگران در این فرایند که شامل لیست‌های بلند، کوتاه و در نهایت رأی گیری است به شهردار منتخب براساس معیارهای مدیریت شهری رأی دهند.

وی گفت: پرداختن به موضوعات رسانه‌ای و عوامانه نمی‌تواند کوچکترین لطمه‌ای را بر روند مصوب انتخاب شهردار تهران داشته باشد.

شاکری افزود: 31 نفر در شورای شهر تهران با بصیرت هستند و تحت تأثیر القائات قرار نمی‌گیرند و اقدامات در شهر تهران اگر در حد مطلوب نباشد در حد مقبول است و در صورتی که ایراد و اشکالی وجود دارد دقیقا باید از مسیر شورای شهر تهران پیگیری شود.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افزود: از کاندیداهایی که در فرایند نهایی انتخاب شهردار تهران باز ماندند به عنوان افراد صاحب نظر می‌توانند در شهرداری تهران به مردم خدمت کنند.

شاکری تأکید کرد: محمدباقر قالیباف مطمئناً در لیست نهایی انتخاب شهردار قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...