نسخه چاپی

نظر آیت‌الله علم‌الهدی درباره سالمندی كابینه

امام جمعه مشهد با تاكید براین كه سالمندی كابینه نقص محسوب نمی شود، ابراز داشت: سالمند ناتوان در عرصه مدیریت، ضعیف است اما كابینه یازدهم باوجود سالمند بودن، ناتوان نیستند.

به گزارش نما،آیت الله علم الهدی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ی رسا، با اشاره به ترکیب کابینه یازدهم گفت: در واقع چگونگی چیدمان و ترکیب کابینه با نظر رییس جمهور است و رییس جمهور در این زمینه مختار است.

وی با بیان این که از آنجا که کابینه یازدهم باید با رییس جمهور کار کنند و ترکیب این کابینه نیز به خود رییس جمهور بستگی دارد، افزود: اما در این کابینه بایستی کسانی انتخاب بشوند که بتوانند مملکت را اداره کنند و باید توجه داشت نوع اداره کشور در این سرزمین بایستی انقلابی باشد.

امام جمعه مشهد با تاکید براین مطلب که اداره کشور اگر انقلابی نباشد و به سمت اداره کردن لائیک پیش برود،در واقع این گونه مدیریت بازگشت از اصول انقلابی است، تصریح کرد: در موضوع کارآمدی کابینه کسی بحث و جدل ندارد و آن چیزی که جای بحث دارد نوع تفکر و ولایت مداری کابینه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر کابینه ولایت مدار نباشد در واقع با این روش نمی تواند یک کشور انقلابی را اداره کند.

امام جمعه مشهد در ادامه با بیان این که سالمندبودن برای کابینه دولت یک نقص محسوب نمی شود، اظهار داشت: سالمند ناتوان در عرصه مدیریت، ضعیف است اما کابینه یازدهم باوجود سالمند بودن، ناتوان نیستند.

وی افزود: در واقع سالمندی کابینه نقص محسوب نمی شود چرا که در سالمندبودن تجربیاتی وجود دارد که ارزشمند است و دارای قیمت است و باید به این شاخصه گرانبها در دولت یازدهم توجه کرد.

۱۳۹۲/۶/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...