نسخه چاپی

جالبترین قرص های دنیا

عکس خبري -جالبترين قرص هاي دنيا

1-قرص ضد اعتیاد: این قرص قادر است که مغز افراد سیگاری و دارای اعتیاد را به تعدیل برساند و کمک کند تا مغز آنها بهتر کار کند و واحد آن هم اکنون از ۱۲/۷۵ واحد به ۵ واحد در روز کاهش یافته است و هم اکنون در بیمارستان ها و مرکز مشاوره های روان شناسی این دارو برای بیماران تجویز می شود.

۲- دارویی برای افزایش انرژی:



۳- قرص های دیجیتالی:‌ این قرص ها ربات های میکروسکوپی هستند که تمام سیستم ها و نظارت های بدن شما را بدون بی سیم کنترل می کنند. بدن به عنوان منبع قدرت شناخته شده است این قرص ها در بدن تولید برق می کنند و از اسیدهای بی رویه معده جلوگیری می کند.

۴- قرص رمز عبور: اگر شما هم دچار فراموشی می شوید و همه چیز را سریع فراموش می کنید این قرص یا کپسول به شما کمک می کند که دچار فراموشی حاد نشوید.


۵-قرص هایی که تشنگی شما را برطرف می کند: این قرص بدون نوشیدن مایعات تشنگی شما را برطرف می کند و به شما انرژی، شادابی و طراوت می دهد. این قرص به افراد سالمند و پیر کمک می کند تا جوانی خود را حفظ کنند و روند پیری را به تاخیر بیاندازد.

۶-قرص طلایی: این قرص طلایی رنگ هضم غذا را بهبود می بخشد و اکنون در فرانسیسکو در کنار جواهرات به فروش می رسد این قرص از یبوست پیشگیری می کند و رنگ چهره را جذاب و شاداب می کند.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...