نسخه چاپی

رییس جدید سازمان بازرسی كل كشور : انجام درست وظیفه در سازمان بازرسی موجب احساس امنیت مردم می شود

رییس جدید سازمان بازرسی كل كشور : انجام درست وظیفه در سازمان بازرسی موجب احساس امنیت مردم می شود

به گزارش نما، رييس جديد سازمان بازرسي كل كشور گفت : اگر سازمان بازرسی کل کشور به وظیفه خود به درستی عمل کند مردم احساس امنیت می‌کنند به همین جهت برای آسیب‌شناسی و سلامت دستگاه ها باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های این سازمان استفاده شود.

ناصر سراج رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تودیع و معارفه رؤسای این سازمان ضمن تبریک هفته دولت و روز كارمند گفت: همانگونه که مستحضر هستید رئیس قوه قضاییه پیشنهاد حضور بنده را برای حضور در سازمان بازرسی کل کشور مطرح کردند.
وی افزود: من با توجه به اشتغال در دادستانی، حضور در هیئت نظارت بر مطبوعات، شورای رقابت و سایر شوراها فرصت زیادی نداشتم اما از آنجایی که در طول بیش از 30 سال خدمت در دستگاه قضایی خود را سرباز نظام می‌دانم با اصرار رئیس قوه قضاییه پیشنهاد ایشان را پذیرفتم.
رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: امیدوارم به نحو احسن پاسخ شایسته‌ای را به انتخاب رئیس قوه قضاییه دهم.
سراج یکی از ویژگی‌های سازمان بازرسی کل کشور را استقلال این سازمان دانست و افزود: از جمله ویژگی‌های سازمان بازرسی کل کشور این است که این سازمان در زیرمجموعه دستگاه قضایی قرار گرفته و استقلال آن از دستگاه اجرایی سبب اقتدار این سازمان شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور مدیریت بدون بازرسی را مسئله ناقص دانست و تصریح کرد: مدیریت بدون بازرسی کامل نمی‌شود بنابراین هدف اصلی در اين سازمان نظارت، اصلاح امور و تقویت مدیریت کشور است.
سراج با تأکید بر برخورد بدون اغماض و قانونی با مدیران متخلف گفت: در این راستا از حضور مدیران صادق و وظیفه‌شناس استفاده خواهم کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های خود در سازمان بازرسی کل کشور گفت: همکاری و همدلی قوای سه‌گانه و مدیران کشور جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی، جلوگیری از موازی‌کاری در درون سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری بازرسی و تقویت مدیریت کشور و نظارت پیشگیرانه از جمله برنامه‌های من در سازمان بازرسی کل کشور است.
رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور همکاری سازنده مدیران دستگاه‌های اجرایی و مقابله با منشأ فساد، برخورد قاطع با مدیران فاسد، تأمین معیشت کارکنان سازمان بازرسی و تأمین انگیزه آنها، پرهیز از سیاست‌زدگی و دوری از گرایش‌های سیاسی و رجوع به كاركارشناسي وهمچنین اجرای کامل قانون ارتقای سلامت اداری را از دیگر برنامه‌های خود در سازمان بازرسی کل کشور دانست.
سراج اذعان داشت: برای تحقق اهداف خود از تمام نیروهای نظام در هر سه قوه طلب یاری دارم تا به خوبی بتوانیم نظام سلامت اداری را ارتقا دهیم.
وی در پایان با قدردانی از زحمات رؤسای سابق سازمان بازرسی کل کشور گفت: حجت‌الاسلام پورمحمدی در تمام سمت‌ها منشأ خدمات ارزنده بوده و امیدوارم در وزارت دادگستری عملکرد موفقی داشته باشند.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...