نسخه چاپی

بررسی اوضاع سوریه توسط هیات امنیتی رژیم صهیونیستی در واشنگتن

عکس خبري -بررسي اوضاع سوريه توسط هيات امنيتي رژيم صهيونيستي در واشنگتن

عمیدرور رییس شورای امنیت ملی رژِیم صهیونیستی به آمریكا سفركرده تا اوضاع سوریه را با مقامات امریكایی برآورد كند


به گزارشنما به نقل ازخبرگزاري يونايتد پرس اينتر نشنال، هيات امنيتي رژيم صهيونيستي به رياست يعقوب عميدرور رييس شوراي امنيت ملي اين رژيم سفر به آمريكا را آغاز كرد و انتظار مي رود مذاكرات آنان با مقامات آمريكايي با توجه به تحولات اخير و گزارش هايي كه در باره استفاده از سلاح شيميايي در اين كشور منتشر شده است، بر روي سوريه متمركز باشد.
برپايه اين گزارش و به نقل از رسانه هاي رژيم صهيونيستي، هيات امنيتي مذكور قرار بود براي مذاكرات سياسي و امنيتي به آمريكا برود ولي برنامه اين سفر به دليل تحولات اخير در سوريه و ادعاي استفاده از سلاح شيميايي از سوي نيروهاي دولتي و تهديد غرب به حملات نظامي عليه سوريه تغيير كرد.
نشريه صهيونيستي هاآرتص به نقل از يك مقام عالي رتبه رژيم صهيونيستي كه به نام وي اشاره اي نشد نوشت كه وي عميدرور را در هيات امنيتي به همراه عاموس گلعاد رييس بخش سياسي امنيتي وزارت جنگ ، نمرود شيفر رييس بخش برنامه ريزي در ارتش ، ايتاي برون رييس بخش اطلاعات نظامي ، جرمي سخاروف رييس اداره استراتژيك در وزارت خارجه اين رژيم و مسوولان دستگاه امنيت عمومي (شاباك) و سفير اين رژيم در واشنگتن همراهي مي كند.
اين گزارش مي افزايد، هيات امنيتي اسراييلي با برخي از مقامات آمريكايي از جمله سوزان رايس مشاور امنيت ملي و مسوولاني در وزارت دفاع آمريكا و دستگاه اطلاعاتي اين كشور ديدار مي كند.
در اين مذاكرات دان شاپرو سفير آمريكا در تل آويو نيز حضور خواهد داشت.
از سوي ديگر نشريه صهيونيستي ايديعوت احرونوت نوشت كه منبع بيشتر اطلاعات جاسوسي كه آمريكا در باره سوريه به دست مي آورد ، اسراييل است و منطبق با اهدافي است كه آمريكا تهديد كرده در صورت تصميم به حمله نظامي آنها را هدف قرار مي دهد.
اين نشريه صهيونيستي نوشت: ارزيابي ها در اسراييل در باره واكنش سوريه به چگونگي حمله احتمالي آمريكا به اين كشور بستگي دارد اگر آمريكا به شدت به سوريه حمله كند واكنش اين كشور نيز شيك موشك هاي فراوان خواهد بود و اگر حمله آمريكا مشخص شده و سريع باشد بعيد است سوريه واكنشي نشان دهد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...