نسخه چاپی

كاهش هزینه زائران حج تمتع امسال

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام كرد: با توجه به بازنگری اساسی در قیمت‌های حج تمتع امسال انجام شد قرار است مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های زائران كه پرداخته بودند به آن‌ها بازگردانده می‌شود

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی‌عسگر از بازنگری در قیمت‌های سفر حج واجب خبر داد و گفت :‌ به زودی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های زیادی که زائران برای این سفر پرداخته بودند به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

قاضی‌عسگر از بازنگری در قیمت‌های سفر حج واجب خبر داد و گفت :‌ به زودی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های زیادی که زائران برای این سفر پرداخته بودند به آن‌ها بازگردانده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان حج و زیارت سخن می‌گفت اظهار کرد: بازنگری اساسی در قیمت‌های حج تمتع امسال انجام شد، چرا که ما باید مدافع حقوق زائران باشیم. قاضی عسگر ادامه داد:‌ این خبر خوش سعی می‌شود تا قبل از موسوم حج به مردم داده شود و پول آن‌ها نیز تا 10 روز آینده بازگردانده شود.

وی افزود: براساس این بازنگری‌ها مبلغ قابل توجهی از هزینه‌ای که زائران برای سفر حج واجب امسال پرداخت کرده‌اند بازگردانده می‌شود و این روند برای سال‌های بعد هم ادامه می یابد .

رئیس بعثه مقام معظم رهبری همچنین درباره کاهش سهمیه حج تمتع نیز اظهار کرد: سال گذشته حدود 75 هزار نفر به حج مشرف شدند. متاسفانه امسال به دلیل کاهش 20 درصدی 64 هزار نفر به حج می‌روند و این برای ما خطرناک است. اگر این وضعیت تا دو سال آینده ادامه داشته باشد، زائران برای سفر حج باید 21 تا 22 سال در نوبت بمانند و این جای تأسف دارد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...