نسخه چاپی

اخبار امنیتی عراق/ دستگیری تعدادی از مظنونین تروریستی در زادگاه صدام /كشته شدن رئیس قبیله البدران

عکس خبري -اخبار امنيتي عراق/ دستگيري تعدادي از مظنونين تروريستي در زادگاه صدام /کشته شدن رئيس قبيله البدران

حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی عراق در مناطق مختلف، دستگیری تعدادی از مظنونین حوادث تروریستی در زادگاه صدام و كشته شدن رئیس قبیله البدران در جنوب موصل از مهمترین اخبار امنیتی این كشور است.


به گزارش به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر یک منبع وابسته به پلیس استان الانبار عراق اعلام کرد: افراد مسلحی که سوار بر خودرو بودند صبح امروز به سوی یک مرکز ایست بازرسی وابسته به پلیس در تقاطع هفت آوریل در مرکز فلوجه تیراندازی کردند که در نتیجه آن یک پلیس کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع بیان کرد: نیروهای امنیتی به سرعت به منطقه حادثه رفتند و زخمی شدگان را به بیمارستان فلوجه و اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان میسان نیز اعلام کرد: افراد مسلح شب گذشته یک بمب صوتی در برابر منزل یک سروان پلیس در منطقه "الحسین القدیم" در العماره منفجر کردند که تلفات انسانی در بر نداشت.

این منبع بیان کرد: نیروهای امنیتی عراق در محل حضور یافتند و درباره هویت مهاجمان تحقیقاتی را شروع کردند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان نینوی اعلام کرد: نیروهای امنیتی جسد فردی که با شلیک گلوله به سرش در شمال موصل کشته شده بودند پیدا کردند.

منابع وابسته به پلیس عراق در استان صلاح الدین بیان کردند: نیروهای امنیتی عراقی در عملیات جستجو در روستای العوجه در ده کیلومتری جنوب تکریت و زادگاه صدام دیکتاتور سابق عراق هشت نفر از مظنونین حوادث تروریستی را بازداشت کردند.

در استان نینوی نیز یک منبع وابسته به پلیس عراق گفت: افراد مسلح به سوی البدران برزان البدرانی شیخ عشایر البدران را در منطقه ای در جنوب موصل به ضرب گلوله از پای درآوردند.

از سوی دیگر پایگاه الغد پرس به نقل ازیک منبع وابسته به پلیس اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس به یک ستون ارتش عراق در نزدیکی میدان محل تحصن در نزدیکی الرمادی تیراندازی کردند و این ستون نظامی را مجبور به عقب نشینی کردند اما با تقویت نیروهای عراقی در این منطقه پا به فرار گذاشتند.

از سوی دیگر منابع وابسته به وزارت دفاع عراق از بازداشت 105 نفر دیگر در جریان عملیات موسوم به خونخواهی شهدا در اطراف بغداد خبر دادند.

یک منبع وابسته به پلیس استان دیاله بیان کرد: افراد مسلح ناشناس به یک مرکز ایست بازرسی ارتش عراق در جلولا در شرق بعقوبه حمله کردند و یک نظامی عراقی را کشتند.

منابع وابسته به پلیس عراق در استان الانبار نیز از بازداشت 35 نفر در شرق فلوجه خبر دادند.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...