نسخه چاپی

مرگ كارگر بر اثر سقوط از ساختمان در میدان آرژانتین+عكس

كارگر جوانی بر اثر سقوط از طبقه منفی 2 به طبقه منفی 4 یك ساختمان درحال ساخت در میدان آرژانتین جان خود را از دست داد.

این کارگر 25 ساله دریك پروژه ساختمانی در طبقه منفی 2 ساختمان اسكلت بندی مشغول کار بود كه ناگهان به پایین سقوط کرد.

محمدرضا وکیلی رئیس ایستگاه 11 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: پس از اطلاع دادن این حادثه از طریق اورژانس به سامانه 125 در ساعت 9:40 صبح امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 11و گروه نجات 13 راهی محل حادثه در میدان آرژانتین، خیابان زاگرس شدند.
وی گفت: این کارگر 25 ساله دریک پروژه ساختمانی در طبقه منفی 2 ساختمان اسکلت بندی مشغول کار بود که ناگهان به پایین سقوط کرد که پس از معاینه عوامل اورژانس، فوت این شخص، تایید شد.
رئیس ایستگاه 11 ادامه داد: عوامل اورژانس زودتر به محل حادثه اعزام شده بودند و در همان لحظات اولیه مرگ این فرد را تائید و برای انتقال وی به سطح از سازمان آتش نشانی درخواست کمک کردند.
وکیلی بی احتیاطی و عدم رعایت موازین ایمنی توسط این کارگر جوان را علت بروز این حادثه ذکر کردوگفت : البته تحقیقات بیشتر درمورد این حادثه مرگبار هم چنان از سوی کارشناسان این سازمان و نیروی انتظامی ادامه دارد.
سازمان آتش نشانی ضمن درخواست از سازندگان ساختمان ها بویژه ساختمان های بلند مرتبه مبنی بر رعایت دقیق نکات ایمنی و تعبیه و تامین حفاظ و امکانات ایمنی مناسب، هشدار می دهد که به خاطر حفظ جان و سلامتی خود و کارگران دقیقاً در محیط های کاری موازین و دستورالعمل های ایمنی هم چنین بهداشت کار را رعایت کنند و کارگران هم در هنگام کار حتماً از وسایل و تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نمایند.

111.jpg

333.jpg

222.jpg


۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...