نسخه چاپی

حركت ضد فلسطینی یوتیوب و فیسبوك

محمود رزق تهیه‌كننده كمدی فلسطینی «فنجان كشور» اعلام كرد: فیسبوك و یوتیوب از قرار گرفتن قسمت‌هایی از این سریال كمدی بر روی این دو شبكه اجتماعی ممانعت كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود رزق تهیه‌کننده کمدی فلسطینی «فنجان کشور» که در ماه رمضان گذشته در شبکه اردنی «رویا» پخش شد اعلام کرد: فیسبوک و یوتیوب از قرار گرفتن یکی از قسمت‌های این سریال کمدی بر روی این دو شبکه اجتماعی ممانعت کرده‌اند.

وی با اشاره به قسمتی از این برنامه به نام «راهی به سوی قدس»، افزود: فیسبوک حاضر به قرار گرفتن این قسمت از سریال نیست و آن را دارای صحنه‌های «خشن» و «غیرشایسته» دانسته است و گوگل نیز از طریق جست‌وجوگرش در «کروم» و یوتیوب این فیلم را دارای «ویروس» قرار داده‌اند تا دیده نشود.

بنابر این گزارش در این قسمت از سریال «فنجان کشور» که مورد حمله شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، تنها از وضعیت فلسطین در سایه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها و ایست‌وبازرسی‌های نظامی و ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به بیت‌المقدس سخن گفته شده و به داستان استقبال فلسطینی‌ها از یکی از خویشاوندان خود که در آمریکا زندگی می‌کند، می‌پردازد.

در ذهن این فرد که برای اولین بار به فلسطین می‌آید تنها فلسطینی که در نقشه‌ها دیده شده وجود دارد و با کرانه باختری مملو از شهرک‌های صهیونیستی، موانع و پادگان‌های نظامی و نوار غزه جدا افتاده آشنایی ندارد.

تهیه‌کننده این کمدی فلسطینی با بیان اینکه فیسبوک، فلسطین و تشکیلات خودگردان را به رسمیت نشناخته، تاکید کرد: نمی‌دانم از چه خشونت یا چه تصاویر نامناسبی سخن می‌گویند؛ فیلم از بدون شعار دادن تنها از واقعیت‌ها سخن گفته است.

وی افزود: اینکه فیسبوک حاضر نیست حتی با دریافت هزینه این فیلم را به صورت تبلیغاتی منتشر کند نشانه دفاع این شبکه اجتماعی از اسرائیل است.

بنابر این گزارش، کمدی فلسطینی «فنجان کشور»، نوشته شده «عبدالرحمن ظاهر» و «محمود رزق» و بازی این دو نفر و دیگر بازیگران عرب در رمضان گذشته مورد استقبال گسترده قرار گرفت و بسیاری آن را بهترین سریال فلسطینی خوانده و از طریق سناریو، کارگردانی، بازیگری و تکنیک‌های تصویری برتر دانستند.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...