نسخه چاپی

اخضر الابراهیمی: مذاكره تنها راه حل بحران سوریه است

نماینده ویژه مشترك سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه معتقد است، تنها راهكار برای حل بحران در این كشور انجام مذاكرات است.

به گزارش نمابه نفل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خوله مطر، سخنگوی اخضر الابراهیمی، نماینده ویژه مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: اخضر الابراهیمی با جناح‌های مختلف با جدیت همکاری می‌کند تا امکان برگزاری کنفرانس ژنو 2 فراهم آید.

این سخنگو گفت که نماینده ویژه مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه اطمینان دارد که کنفرانس ژنو 2 دیر یا زود برگزار خواهد شد.

با این حال، وی بدون اشاره به زمان دقیق کنفرانس ژنو 2، برگزاری این کنفرانس بین‌المللی را در ماه سپتامبر منتفی دانست و گفت که با توجه به وضعیت کنونی و شکل رویدادها و تحولات، این کنفرانس طبق برنامه قبلی برگزار نخواهد شد.

خوله مطر گفت، ابراهیمی همچنان بر این باور است که راهکار سیاسی تنها گزینه ممکن برای برون‌رفت از بحران در سوریه است.

به گفته این سخنگو، نماینده ویژه مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه تأکید کرد، دامن گرفتن درگیری‌ها در سوریه و استفاده از تسلیحات شیمیایی در این کشور این حقیقت را برای تمام جهان ثابت کرده که ادامه این وضعیت به پیچیده‌تر شدن اوضاع منتهی خواهد شد و مشکلی را حل نخواهد کرد و این به معنای تداوم آسیب دیدن ملت سوریه است.

۱۳۹۲/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...