نسخه چاپی

سراج‌زاده در همايش تبيين مفهوم اعتدال:

نیازهای اساسی مردم مورد توجه دولت اعتدالی باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی گفت: در اولویت‌بندی رویكرد اعتدالی دولت یازدهم، تأمین نیازهای اساسی مردم مبنا قرار بگیرد و دولت باید متصدی تحقق برنامه‌ها براساس واقعیت باشد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سیدحسین سراج‌زاده" عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی در دومین روز از "همایش ملی تبیین مفهوم اعتدال" با اشاره بر رویکرد اعتدالی در رویارویی با اعتدال اجتماعی ایران گفت: جامعه جدید یک مجموعه متکثر با ارزش‌ها و علایق متفاوت است و حل مسائل اجتماعی در این جامعه از طریق سیاست صورت می‌گیرد.

وی افزود: اگر بخواهیم مسائل اجتماعی را خوب بفهیم باید نظاره‌گر مسائل سیاسی باشيم.

سراج‌زاده تصریح کرد: انتخابات یعنی صحنه‌ای که گروه‌های مختلف در آن حضور دارند و در فضای رقابت انتخاباتی بحث‌های متمرکز صورت می‌گیرد لذا مردم به طور حتم به جریانی استقبال نشان خواهند داد که در راستای حل مشکلات آنها وارد عمل شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: در انتخاباتی که پشت سرگذاشتيم "حجت‌الاسلام و‌ المسلمین دکتر حسن روحانی" و جریان حامي وي، بسته‌ای به مردم ارائه کردند که مورد حمایت جامعه قرار گرفت.

وی افزود: اعتدال در ارتباط با مسائل اجتماعی به مفهوم میانه‌روی است و نفی آن خشونت را در جامعه به همراه می‌آورد.

سراج‌زاده اظهار داشت: در اولویت‌بندی رویکرد اعتدالی دولت یازدهم، تأمین نیازهای اساسی مردم مبنا قرار بگيرد و دولت بايد متصدی تحقق برنامه‌ها براساس واقعیت باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد اعتدالی با خرد جمعی شکل خواهد گرفت و در این مسیر توجه به مسائل اقتصادی حائز اهمیت است.

۱۳۹۲/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...