نسخه چاپی

عالیشاه: جواب اعتماد دایی را در بازی با فولاد خواهم داد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل همه بازیكنان دوست دارم در دربی باشم اما هرگز بازی با فولاد را فدای دربی نمی‌كنم.

به گزارش نما امید عالیشاه در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پس از باخت تلخی که مقابل نفت تهران به دست آوردیم با روحیه و انگیزه مضاعفی خود را برای بازی حساس مقابل تیم پرمهره فولاد آماده می‌کنیم و مطمئن باشید انشاءالله فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط مان در جدول و بازی با فولاد فردا محکوم به برد هستیم و به چیز دیگر نمی‌توانیم فکر کنیم، انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: با توجه به شرایط پرسپولیس ما باید با یک نتیجه خوب گذشته را جبران کنیم چون واقعا این پتانسیل را در تیم خود داریم و مطمئنا با انگیزه مضاعف می‌توانیم به هدفمان برسیم.

عالیشاه درباره دو اخطاره بودنش و احتمال بازی با احتیاط خود مقابل فولاد نیز گفت: مطمئن باشید من کارم را می‌کنم و به این مسائل هیچ توجهی ندارم. الان برای من فولاد مهمتر از دربی است. ما باید خیلی قوی اتفاقات گذشته را فراموش کنیم.

وی افزود: من اگر بخواهم محتاط بازی کنم همان بازی نکنم بهتر است. پس مطمئن باشید اگر دایی به من اطمینان کند محتاط که هیچ، مطمئن باشید جسور‌تر بازی می‌کنم تا جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم. مطمئنا همه بازیکنان دوست دارند در دربی باشند اما الان شرایط ایجاب می‌کند که به قبل از دربی بیشتر و با تمرکز‌تر فکر کنیم. من تمام سعی خود را مثل بازی‌های دیگر انجام می‌دهم و دیگر همه چیز با خداست. انشاءالله بتوانم در بازی با فولاد که حریف سرسختی است موثر باشم.

وی در پاسخ به سوالی که شما در جلسه ای به دایی قول دادید که همه چیز درست می‌شود گفت: بله، ما به دایی قول دادیم که همه چیز درست می‌شود. البته یک سری حرف های خودمانی بود که انشاءالله با تلاشی که انجام می‌دهیم حرف‌هایمان تبدیل به عمل می شود و دوباره دل مردم و کادر فنی را شاد می‌کنیم.

مهاجم قرمز‌پوشان یادآور شد: البته شما فراموش نکنید فولاد تیم خوب و مربی خوش‌ قلبی دارد. من یک سال با حسین فرکی کار کردم. ایشان انسانی شریف و بسیار با دانش است اما ما مجبوریم به خاطر باخت هفته گذشته فقط به برد فکر کنیم که انشاءالله این اتفاق می‌افتد. ما دوست داریم با تمرکز و روحیه بالا در دو بازی بعدی موفق باشیم تا ذره‌ای از حمایت هواداران را جواب دهیم که انشاءالله این اتفاق می‌افتد. حالا با این شرایط برایم مهم نیست دو کارته باشم یا یک کارته؛ فعلا می‌خواهم مقابل فولاد خوب باشم.

۱۳۹۲/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...