نسخه چاپی

عكس العمل و شادمانی مبارك پس از نامزدی عمر سلیمان

منابع مصری در مركز پزشكی "العالمی" از ابراز خرسندی حسنی مبارك، رئیس جمهور مخلوع مصر از نامزدی "عمر سلیمان"، معاونش در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر خبر دادند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی التوافق، منابع آگاه در مرکز پزشکی "العالمی" که حسنی مبارک در آن بستری است، برملا کردند که رئیس جمهور مخلوع مصر پس از شنیدن خبر نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به شدت ابراز خرسندی کرده و هم اکنون در وضعیت روحی بسیار بالایی قرار دارد.

این منابع در ادامه توضیح دادند که "سوزان ثابت"، همسر مبارک خبر نامزدی سلیمان را به وی داد و تا پیش از این مبارک در وضعیت روحی و روانی نامساعدی قرار داشت و با افسردگی شدید مواجه بود، به‌گونه‌ای که این حالت بر روی وضعیت جسمانی وی تاثیر بسیار بدی گذاشته بود.

منابع مذکور می‌گویند: پزشکان مبارک در این اواخر به خاطر شرایط نامساعد جسمانی هرگونه ملاقات و گفتگو با مبارک را ممنوع کرده بودند و در روزی که سوزان ثابت می‌خواست با مبارک ملاقات کند، با مخالفت پزشکان مواجه شد، اما با اصرار از آنها خواست که به هر طریق ممکن به دیدن مبارک برود، چون خبر خوبی برای وی دارد.

آنها در ادامه می‌افزایند: مبارک به محض شنیدن خبر نامزدی سلیمان از زبان همسرش لبخندی بر لب آورد و روی تخت خود نشست و با همسرش به گفتگو پرداخت، به گونه‌ای که تمام پزشکان و پرستاران از وضعیت وی متعجب شده بودند.

۱۳۹۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...