نسخه چاپی

اخبار كوتاه از اردوگاه آبی پوشان

استقلالی‌ها طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط مسئولین این تیم ، روز جمعه از ساعت ۱۶ عصر راهی مهرآباد خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از گل، باشگاه استقلال پس از نامه نگاری هایی با سازمان لیگ برتر موفق شد تا موافقت مردان مستقر در شیخ بهائی را با تعویق دیدار این تیم مقابل استقلال صنعتی خوزستان بگیرد و این جدال را با دو روز تاخیر در روز شنبه به انجام برساند ، به همین جهت آبی ها این روزها مشغول تدارک دیدار پیش دربی خود مقابل هم نام اهوازی هستند تا با شکست این تیم با روحیه ای مضاعف به جدال شاگردان علی دایی در دربی بزرگ پایتخت بروند.
*استقلالی‌ها طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط مسئولین این تیم ، روز جمعه از ساعت 16 عصر راهی مهرآباد خواهند شد تا پایتخت را به مقصد اهواز ترک کرده و مهیای بازی حساس روز شنبه شوند.
*اردوی شاگردان امیرقلعه نویی طبق برنامه در هتل پارس اهواز برپا می شود و استقلالی ها در این محل تا پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان مراحل آماده سازی پیش بازی خود را به انجام برسانند.
*نظر به اینکه طبق برنامه پروازهای کشور ، هیچ سفری در روز شنبه از اهواز به مقصد تهران در ساعات پایانی شب صورت نمی گرفت ، مسئولین تیم استقلال با هماهنگی هایی که با مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس ایر که از دوستان نزدیک قلعه نویی نیز بشمار می رود ، بلافاصله پس از برگزاری بازی شنبه راهی فرودگاه اهواز خواهند شد تا با بازگشت به تهران مقدمات آماده سازی خود را برای دیدار دربی مقابل رقیب دیرینه را فراهم کنند.

۱۳۹۲/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...