نسخه چاپی

نشست خبری بدون خبرنگار!

نوبخت صبح امروز با حكم حسن روحانی رئیس جمهور به سمت سخنگوی دولت منصوب شد وی بعد از جلسه امروز هیئت دولت نشست خبری برگزار كرد.

به گزارش نما ، اولین جلسه محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم امروز در نهاد ریاست جمهوری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی در حالی برگزار شد که برخی از مهم‌ترین رسانه‌های کشور در این نشست حضور نداشتند.

نوبخت صبح امروز با حکم حسن روحانی رئیس جمهور به سمت سخنگوی دولت منصوب شد وی بعد از جلسه امروز هیئت دولت نشست خبری برگزار کرد.

دولت یازدهم از بدو تشکیل خود و برگزاری جلسات هیئت دولت وعده‌های فراوانی در خصوص ساماندهی ارتباط دولت با رسانه‌های جمعی و بهبود اطلاع‌رسانی به مردم داده است اما به نظر می‌رسد که این ارتباط هم اکنون هدایت شده، بوده و تنها محدود به برخی رسانه‌های خاص دولتی شده است. بعنوان مثال در نشست امروز سخنگوی دولت تنها 2 خبرگزاری دولتی به همراه خبرنگاران صداوسیما حضور داشتند و از خبرنگاران دیگر رسانه ها دعوتی بعمل نیامد.

رویه‌ای که می‌تواند آسیب جدی به انعکاس دستاوردهای دولت بخصوص در بین مردم وارد کند و این در حالی است که حتی در دولت گذشته نیز مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید کردند که بهبود اطلاع رسانی برای انعکاس فعالیت‌های انجام شده از سوی دولت ضروری است.

البته در اوایل کار دولت یازدهم حضور خبرنگاران رسانه‌های گوناگون که طی چند سال اخیر از حضور در برنامه‌های دولت محروم مانده بودند، به طور نسبی عملی شد اما به نظر می‌رسد این رویه فعلا متوقف شده است.

به طور حتم در پیش گرفتن چنین روالی تنها سبب نشر اطلاعات ناصحیح در بین رسانه‌ها خواهد شد و امید است این اتفاق تبدیل به یک روال از سوی دستگاه اطلاع‌رسانی از سوی دولت نشود.

۱۳۹۲/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...