نسخه چاپی

اسرائیل از این موشك خیلی می ترسد + عكس

عکس خبري -اسرائيل از اين موشک مي ترسد + عکس

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در نسخه عبری خود نوشت: دمشق تهدید كرده كه اگر آمریكا به سوریه حمله كند، اسرائیل را به آتش خواهد كشید و تل آویو نگران استفاده سوریه از موشك های اسكاد خود برای تخریب اهدافی در اسرائیل است .

آحارونوت نوشت : موشک های اسکاد سوریه پیشرفته تر از موشک های اسکاد رژیم صدام حسین و نزدیک تر به مرزهای اسرائیل است لذا خطر استفاده نظام سوریه از این موشک ها برای اسرائیل بسیار بزرگتر از سطح انتظار مسئولان اسرائیلی خواهد بود .
این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش خود با تاکید بر این موضوع که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تهدید کرده که اگر سوریه به اسرائیل حمله کند، واکنش شدید نشان خواهد داد ولی سوریه نیز شاید روزی مصداق واقعی ضرب المثل "کسی که در حال غرق شدن است، از خیس شدن نمی‌ترسد" بشود، تاکید کرد که شهرک نشینان به شدت از واکنش سوریه به وحشت افتاده اند.
این در حالی است که روزنامه آمریکائی فارن پالیسی نیز نوشت: سرویس های اطلاعاتی آمریکا تماس های تلفنی مسئولان نظام سوریه را برای حضور در نشستی مشترک برای بررسی خبر استفاده از گاز اعصاب در هفته گذشته، رصد کرده اند که این مدرکِ دالّ بر دست داشتن نظام سوریه در حملات شیمیائی سوریه، به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا ارائه شد.

این ادعا در حالی بیان می شود که آمریکا و متحدان این کشور دست بلندی در خبرسازی و جعل اخبار دارند و جعل چنین خبر ساده ای، از بی عرضه ترین سرویس های امنیتی در منطقه هم بر می آید.

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...