نسخه چاپی

توفیقی:تعهدات بورسیه‌های 92 اجرا می‌شود

سرپرست وزارت علوم از اجرا شدن تمام تعهدات وزارت علوم درباره بورسیه ها با همان روند قبلی خبر داد و گفت: فقط اعلام كردیم تا اطلاع ثانوی تعهد جدید برای این منظور ایجاد نشود.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار مهر، جعفر توفیقی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به مهر گفت: در خصوص تغییر رئیس دانشگاه علامه بررسی ها صورت می گیرد و پیشنهاداتی هم مطرح شده که مربوط به روزهای اخیر نیست و از مدتها پیش اعضای هیأت علمی مشارکت کرده و لیستی را ارائه کرده اند که در صورت لزوم از آن استفاده می شود این لیست هم اکنون در دست بررسی است.

وی درباره مصاحبه شب گذشته معاون سابق اداری مالی وزارت علوم درباره افراط گری سرپرست این وزارتخانه در جهت تغییر مدیران نیز به مهر گفت: همانطور که اعلام کردم منافاتی بین عزل و نصب هایی که سرپرست انجام می دهد با اختیارات وزیر وجود ندارد.

توفیقی درباره حکم اخیرش درباره بورسیه ها نیز گفت: تمام تعهدات وزارت علوم درباره بورسیه ها با همان روند قبلی اعمال می شود. فقط اعلام کردیم تا اطلاع ثانوی تعهد جدید برای این منظور ایجاد نشود.

سرپرست وزارت علوم اظهار داشت: اما تعهدات تمام بورسیه های 92 توسط وزارت علوم بدون تغییری اعمال می شود و اگر اعتبارات کافی وجود داشته باشد مشکلی برای بورسیه ها ایجاد نخواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش مهر که آیا شما به عنوان گزینه وزارت علوم به مجلس معرفی می شوید، گفت: تا الان اینگونه اطلاع دارم که اما تصمیم نهایی با رئیس جمهور است.

توفیقی درباره طرح 2 فوریتی نمایندگان مجلس برای ممنوعیت عزل و نصب توسط سرپرستان در وزارتخانه ها گفت: در این باره سرپرست همانند وزیر اختیار عزل و نصب دارد و من به نظر نمایندگان احترام می گذارم اما در این خصوص قوه مجریه تعیین کننده است.

وی درباره آخرین تصمیمات درباره تغییر روسای دانشگاهها گفت: فعلا با همین همکاران در دانشگاهها کار را ادامه خواهیم داد و در صورت ضرورت تغییری ایجاد می کنم.

وی افزود: تغییر معاونان نیز در دست بررسی است اما با تبادل نظر این کار صورت می گیرد.

۱۳۹۲/۶/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...