نسخه چاپی

اقدام عجیب كی‌روش و فرار یك پرسپولیسی!

لغو اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال، بازگشت خلعتبری به پرسپولیس، دو تغییر و جابه‌جایی در ورزش، لغو قرارداد آل اشپورت با استقلال، كسر امتیاز از سه تیم لیگ برتری، خبرساز شدن كی‌روش به خاطر چرت زدن از مهمترین رویدادهای این هفت روز ورزش بود.

در این هفت روز رو به پایان دیدارهای هفته ششم لیگ برتر برگزار شد اما آنچه سر و صدای زیادی به پا کرد لغو اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال و مهمتر از آن چرت زدن کارلوس کی‌روش در حین تماشای دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. در این میان ماجرای خلعتبری و فسخ قرارداد این بازیکن با تیم عجمان امارات که با مساعدت مالی حسین هدایتی انجام شد و البته کسر یک امتیاز از استقلال، داماش و ملوان هم از دیگر اتفاقات مهم این هفته بود.

مهمترین رویدادهای این هفت روز ورزش عبارتند از:

مدال برنز دوومیدانی‌کار ایران در بازی‌های آسیایی

دیدار فینال دوی 800 متر دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان پنجشنبه گذشته در ورزشگاه المپیک نانجینگ برگزار شد که طی آن عطا اسدی، نماینده کشورمان موفق شد با رکورد یک دقیقه و 56 ثانیه و 73 صدم ثانیه به مدال برنز دست یابد. وی پیش از این در ماده 1500 متر مردان نیز به مدال نقره دست یافته بود.
اهدای تندیس پزشکی ورزشی به آندرانیک تیموریان

پنجشنبه گذشته طی مراسمی که با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد با اهدای تندیس ویژه از آندرانیک تیموریان تقدیر شد. این تقدیر از آنجایی انجام شد که تیموریان در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با وجود آسیب‌دیدگی به بازی ادامه داد و نقش تاثیرگذاری در پیروزی تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی برزیل داشت.

نامه درخواست مساعدت باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال

در نشستی که شنبه گذشته در دفتر مدیرعامل استقلال برگزار شد، مقرر شد تا باشگاه استقلال با تنظیم و ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواستار مساعدت فدراسیون با تیم استقلال به عنوان نماینده باشگاهی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

تکذیب دریافت کمک میلیاردی مجیدی توسط فتح الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال یکشنبه گذشته طی گفتگویی با مهر دریافت مبلغ میلیاردی از وزارت ورزش و جوانان با کمک فرهاد مجیدی را تکذیب کرد. وی گفت: ما از همان زمانی که مثل پرسپولیس یک میلیارد تومان از وزارت ورزش گرفتیم تا به حال یک ریال دیگر دریافت نکرده‌ایم. حتی از بودجه‌ای که مجلس برای استقلال مصوب کرده بود تا به حال یک ریال هم نگرفته‌ایم.

لغو اردوی تیم ملی فوتبال در پرتغال

قرار بود تیم ملی فوتبال 11 یا 12 شهریورماه عازم پرتغال شود تا اردویی 10 روزه را در این کشور برگزار کند. گفته می‌شد برای برگزاری این اردو تمام اقدامات لازم مانند رزرو بليت، محل اقامت، برگزاری بازی دوستانه با تيم‌ها پیش‌بینی شده بود با این حال یکشنبه گذشته اعلام شد که این اردو به دلیل کمبود منابع مالی لغو شده است.

قرارداد آل اشپورت با استقلال لغو شد

وحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه آل اشپورت یکشنبه گذشته از لغو قرارداد شرکت آل اشپورت با باشگاه استقلال بنا به درخواست این شرکت آلمانی خبر داد. از نظر مسئولان آل اشپورت اعتراض استقلالی‌ها به کیفیت لباس‌ها بی دلیل بوده و به همین طی تماسی با جعفری اعلام کردند که علاوه بر فسخ قرارداد دنبال جریمه و پیگرد قانونی آن هم باشد. امیر قلعه نویی هم که در همه سالهای اخیر آرم تولیدی مجیدی را بر سینه می زد حالا خوشحال تر از پیش با این تولیدی همکاری خواهد کرد.

قطعی شدن کسر یک امتیاز از تیم‌های استقلال و ملوان

جلسه کمیته استیناف یکشنبه گذشته در خصوص رسیدگی به اعتراض سه باشگاه استقلال تهران، ملوان انزلی و سایپا البرز به حکم کسر یک امتیاز از مجموع امتیازات سه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر که به دلیل تخلف تماشاگران به جهت فحاشی به داور صادر شده تشکیل شد. در پایان این نشست حکم کمیته انضباطی نسبت به کسر یک امتیاز از استقلال و ملوان به دلیل فحاشی به داور تائید و هر یک از این دو باشگاه به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این در حالی است که حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه سایپا به لحاظ فقدان سوابق انضباطی در این زمینه دایر بر کسر یک امتیاز لغو و تنها این تیم به انجام یک بازی به عنوان میزبان در زمین بی طرف محکوم شد.

کی‌روش چرت زد!

کارولس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال یکی از افرادی بود که یکشنبه گذشته همراه با سیموئز و آقاجانیان و برای تماشای دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن در هفته ششم لیگ برتر و ارزیابی عملکرد بازیکنان در این بازی به ورزشگاه آزادی رفته بود. ابن در حالی است که وی در دقایقی از بازی خوابش برد. شکار این صحنه توسط دوربین تلویزیونی باعث شد کی‌روش و چرت زدنش سوژه بسیاری از رسانه‌ها شوند.

همگروهی نوجوانان ایران با کانادا، آرژانتین و اتریش

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال در گروه E با تیم‌های آرژانتین، کانادا و اتریش همگروه شد. بر اساس قرعه کشی این رقابت‌ها که دوشنبه گذشته انجام شد، شاگردان دوستی‌مهر روز شنبه بیست و هفتم مهرماه به مصاف تیم نوجوانان آرژانتین می‌روند آنها پس از دیدار مقابل مردان کشور مسی طی روزهای 30 مهر ماه و 3 آبان ماه به ترتیب مقابل کانادا و اتریش صف آرایی می کنند. مسابقات جام جهانی زیر 17 سال در امارات برگزار می‌شود.

انجام اولین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس

نخستین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس دوشنبه گذشته با حضور محمد رویانیان مدیرعامل و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و نمایندگان رسانه‌های گروهی تهران را به مقصد نجف عراق ترک کرد.

دربی تهران 15 شهریور برگزار می شود

سازمان لیگ برتر دوشنبه گذشته برنامه دیدارهای هفته هشتم تا یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. بر اساس برنامه اعلام شده دربی تهران در هفته هشتم مسابقات 15 شهریورماه برگزار شده و دربی اصفهان هم در هفته یازدهم و 5 مهرماه انجام خواهد شد. برنامه دیدارهای این چهار هفته با توجه به لغو اردوی تیم ملی ایران در پرتغال و با با در نظر گرفتن دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تنظیم شده است.

حمالیت مالی هدایتی برای بازگشت خلعتبری به پرسپولیس

محمدرضا خلعتبری که پیش از نامگذاری لیگ امارات به نام مجعول "خلیج ع ر ب ی" قرارداد خود را با تیم عمجان امضا کرده بود، با پیگیری‌های مسئولان پرسپولیس و مساعدت مالی حسین هدایتی از این لیگ جعلی فرار کرد و به پرسپولیس پیوست.

مهر

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...