نسخه چاپی

چرا بادامچیان مورد هجمه قرار گرفت؟

عکس خبري -چرا بادامچيان مورد هجمه قرار گرفت؟

این هماهنگی در تخریب وی توسط رسانه های اصلاح طلب پس از انتشار خبر، ریشه در جایی دیگر داشته باشد. كافی است سرمقاله منتشره به قلم بادامچیان در ارگان حزبش در چند روز پیش از این تخریب را بخوانیم .

به گزارش نما ، چند روز پيش يك سايت خبري با انتساب خبري جعلي به بادامچيان مدعي شد وي گفته است " مردم مشکل معیشتی ندارند" همزمان با اين خبر، حمله سازماندهي شده اي به او آغاز شد. جالب آنكه يك روزنامه اصلاح طلب در ستون تماسهاي مردمي! در يك ستون 3 پيام عليه او به چاپ رساند.  اين در حالي بود كه مدتي است بادامچيان سكوت معنا داري در ميان رسانه ها داشته است و از مصاحبه با رسانه ها پرهيز مي كند. از اين رو دروغ بودن خبر قطعي به نظر مي رسيد.
جالب آنكه با پيگيري هاي رسانه اي و ... مشخص شد رسانه مذكور يك مصاحبه كاملا جعلي را منتشر كرده است و تا سرحد اخراج خبرنگار پيش رفت كه با نامه بادامچيان كه "اگر او به خطاي خويش پي برده است از او مي گذرم" گويا موضوع فيصله يافت.
اما شايد اين هماهنگي در تخريب وي توسط رسانه هاي اصلاح طلب پس از انتشار خبر، ريشه در جايي ديگر داشته باشد. كافي است سرمقاله منتشره به قلم بادامچيان در ارگان حزبش در چند روز پيش از اين تخريب را بخوانيم (بخصوص پاراگراف آخر مقاله) تا ريشه حمله به وي آشكارتر گردد. متن سرمقاله او در ادامه تقديم مي گردد:




پيامهاي رأي نمايندگان مردم

* دكتر اسداله بادامچيان

بحمداله انتخابات 24 خرداد در حماسه سياسي كه ملت آفريد تحت تدبير و هدايت ولايت فقيه، در نهايت اقتدار، آرامش، امنيت، آزادي كامل همه سلايق و خطوط و جناحها برگزار شد و ملت فهيم و با بصيرت، رئيس جمهوري را در مرحله اول انتخاب كرد كه مجتهدي خبره، عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز، داراي سابقه نمايندگاني ولي فقيه و داراي تجربه نمايندگي مجلس و حضور در جبهههاي نبرد حق با باطل را داشت و شعار اعتدال و اميد و تدبير را داد.

***

در 24 مرداد در فاصله يك ماه مجلس شوراي اسلامي به 15 وزير معرفي شده رياست محترم جمهوري رأي داد و دولت يازدهم تشكيل شد.
اين رأي اعتماد نمايندگان ملت را به رئيس جمهور و وزراء و دولت محترم تبريك و براي آنها آرزوي موفقيت در دولت كريمهاي را دارم.نمايندگان ملت در 4 روز بحث و گفتگو در حضور ملت كه از تلويزيون و صداي جمهوري اسلامي همه سخنان را ميشنيدند، با همه علاقهاي كه داشتند كه به همه وزراي معرفي شده رأي بدهند ولي نتوانستند سه نفر را تأييد نمايند.
رأي مجلس محترم چند پيام دارد، از جمله:
اطاعت از نظر رهبر معظم كه همگان را به همكاري صميمانه و كمك به دولت فرا خواندند و نمايندگان كوشيدند با اينكه نظر مساعدي به برخي از معرفي شدهها نداشته باشند اما در جهت كمك به دولت به همگي رأي بدهند و به 15 نفر رأي دادند.
نكته مهم اين است كه مجلس و رهبري در مورد وزرا به رئيس جمهور تحميل نميكنند زيرا هر رئيس جمهوري با طيف مورد علاقه خود كار ميكند و نمايندگان ملت هم اين نكته را رعايت مينمايند.
عمل به فرموده معظم له كه وزراي صالح را تصويب كنند. لذا سه نفر را كه براي مسئوليتهاي مطرح شده معرفي شده بودند مطلوب نديدند رأي ندادند.
گرچه اين 4 روز چند نماينده، تند و افراطي صحبت كردند. امامجموعه بحثهاي نمايندگان حكايت از اعتدال و اخلاق و ادب نمايندگان داشت كه مورد تقدير است و پيام آن اين است كه اخلاق و اعتدال ولو در مخالفت، مطلوب نظام و مردم ميباشد. پيام جدي نمايندگان ملت، به رئيس جمهور محترم اين است كه نمايندگان مردم زمام اداره امور آموزش و پرورش و علوم عالي و جوانان خود را كه نسل آينده اين انقلاب اسلامي ميباشد به افراد اصلاحطلب ولي معتدل باشند، نخواهند سپرد. زيرا استمرار انقلاب اسلامي و اسلام ناب نبوي و علوي و عاشورايي، بستگي به پرورش نسل جوان خميني و خامنهاي پسند، و مطلوب شهدا دارد و نميتوان آينده را و جوانان برومند را به دارندگان افكار ليبرالي و روشنفكرمآبي و كساني كه در نشريات اصلاحطلب و التقاطي و افراطي ودر مسئوليتهاي قبلي در اين سه دهه خود را شناساندهاند سپرد.
اين پيام بسيار مهمي است. به برادر ارجمند حجه الاسلام والمسلمين آقاي دكتر روحاني، متذكر مي شوم كه آموزش و پرورش و دانشگاهها و نسل جوان را به رجايي گونه ها، باهنرگونه ها مطهريها و مفتح ها بسپاريد تا نمايندگان ملت، بتوانند با اطمينان خاطر، امانت بزرگ نسل جوان و فرهيخته كشور را به اينگونه وزرا بسپارند. جسارتا مي گويم كه اگر 10 بار هم وزرايي از جنس اين دوستان معرفي شوند، نمايندگان ارزشي ملت به آنها رأي نخواهند داد. مگر مصلحتي فوق العاده پيش آيد كه آنگاه وزراي مصلحتي و تحميل به مجلس، همكاري صميمانه مجلس و دولت را آسيب خواهند زد.
و ما على الرسول إلا البلاغ


* قائم مقام فراكسيون موتلفه اسلامي مجلس نهم


۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...