نسخه چاپی

به بهانه سالروز تروري كه رسيدگي نشد

مراقب دندانه های خائن باشید

عکس خبري -مراقب دندانه هاي خائن باشيد

هم رجایی و باهنر را می كشند و هم به سوگشان می نشینند ، هم با منافقین خلق ، پیوند تشكیلاتی و سپس ... ! برقرار می كنند...

به گزارش نما ،يك هفته مانده بود تا اولين "روز دولت" در استقرار دولت اصلاحات كه "سید اسدالله لاجوردی" در دوره ای که "هیچ" سمت حکومتی نداشت و در شرایطی که هر روز بدون هيچ حفاظتي با دوچرخه از میدان شهدا تا بازار تهران را می رفت، در میانه حجره ای در کنار مسجد امام خمینی تهران ترور شد. این خود سرخط معمای ترور وی است. اینکه چرا و توسط چه کسانی این ترور سازماندهی شده بود و انگیزه آنها از این ترور چه بود؟

یافتن پاسخ این پرسش چندان هم آسان نیست؛ چه آنکه در برخی بولتن ها چاپ شد که برخی دستگاه های امنیتی وقت از ورود تیم ترور او آگاهی داشته اند ، اما سکوت را ترجیح داده اند. با این وجود باید انگیزه ترور وی را بیش از یک کینه کهنه از سوی سازمانی از کار افتاده دانست.

برای رسیدن به پاسخ بايد جواب برخي شبهات مشخص شود و برخی نشانه ها را بازخوانی کنیم. اینکه چرا روزنامه رسمی دولت لحنی را درباره شهادت وی به کار برد که از سوی مقام معظم رهبری در خطبه های نمازجمعه به عنوان یک درد عنوان شد. ؛ اينكه چرا ترور يك هفته تا هفدهمين سالروز انفجار نخست وزيري انجام شد؛ اولين سالگردي كه در آن برخي متهمان پرونده به سمت هاي بالا رسيده بودند. اینکه چرا ارگان سازمان مجاهدین انقلاب قبل از چهلم وی حمله به لاجوردی را در مقاله ای طولانی به قلم سعید حجاریان منتشر کرد. و اینکه چرا در طول فتنه 88 تا این حد نام لاجوردی در دو سوی میدان تکرار می گشت.

شاید بتوان بهترین گرا را برای شناسایی ریشه عداوتی که منجر به آماده سازی شرایط ترور شهید لاجوردی توسط مزدوران منافقین شد؛ در نقطه ثقل حملات آنها یافت. مضامین بیان شده در "وصیت نامه" شهید لاجوردی که افشاگر نفاق گروهی است که آنها را "منافقین انقلاب" و خطرناکتر از "منافقین خلق" نامیده است.

همین فراز از وصیت نامه وی بود که بارها در فتنه 88 به عنوان متنی بصیرت افزا مورد توجه امت حزب الله قرار گرفت و همین فراز موجب حمله به آن "دیده بان انقلاب" از سوی کسانی شد که هنوز چهره در نقاب نفاق داشتند. این گروه برای تخریب لاجوردی 11 سال پس از شهادتش حتی گفته هایی را به امام (ره) نسبت دادند که با مراجعه به متن موجود در صحیفه نور دروغ بودن آن آشکار گشت.

برای باز کردن گره "انگیزه ترور" نیز کافی است بدانیم که وی در آخرین روزهای حیاتش، در کنار کسب روزی برای خانواده دغدغه رسیدگی به کدام پرونده و افشای چهره واقعی کدام منافقین را داشته است.

این بازخوانی کوتاه و مختصر که برای اهل آن مصداق "الکنایت اشد من التصریح" است، تنها از باب "نصحیت به ائمه مسلمین" و خیرخواهی برای رییس جمهوری محترم است که در روزهایی که دغدغه حل مشکلات مردم را دارد؛ مراقبت نماید کسانی خود را "دندانه های کلید" وی ندانند که بعدا تاریخ درباره آنها بنویسد کسانی دولت یازدهم را به شکست رساندند که شهید لاجوردی درباره آنها در وصیت نامه اش نوشته بود "هم رجايي و باهنر را مي کشند و هم به سوگشان مي نشينند ، هم با منافقين خلق ، پيوند تشکيلاتي و سپس ... ! برقرار مي کنند ، هم آنان را دستگير مي کنند و هم براي آزاديشان و اعطاي مقام و مسئوليت بدانان تلاش مي کنند و از افشاي ماهيت کثيف آنان سخت بيمناک مي شوند ، هم در مبارزه عليه آنان و در حقيقت براي جلب رضايت مسئولين و نجات بنيادي آنان خود را در صف منافق کُشان مي زنند"
منبع:روزنامه شما

۱۳۹۲/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۶/۸
خيلي خوب بود از شما رسانه هاي مستقل همين انتظار ميرود که بيشنر شفاف سازي کنيد خواهشا بيشتر به اين موضوعات ادامخ دهيد
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...